گوشی مقاوم سامسونگ گلکسی Xcover 7 با تراشه +Dimensity 6100 رسما معرفی شد

روز گذشته شرکت سامسونگ از گوشی هوشمند مقاوم جدید خود با نام گلکسی Xcover 7 رونمایی کرد. در این میان اگرچه به قیمت‌گذاری گوشی جدید اشاره نشده است؛ اما در عین‌حال برند کره‌ای تمامی مشخصات کلیدی گلکسی Xcover 7 را اعلام کرده است.

گلکسی Xcover 7 بر پایه تراشه +Dimensity 6100 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه فلش روانه بازار می‌شود.

این گوشی از کارت حافظه میکرو اس‌دی پشتیبانی نموده و مجهز به یک نمایشگر IPS با طول قطر 6.6 اینچی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است. سامسونگ برای محافظت از این نمایشگر از پوشش مقاوم و حرارت دیده گوریلا گلس +Victus بهره گرفته است.

دوربین اصلی گوشی دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی نیز از یک حسگر 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند دارای گواهینامه حفاظتی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار است. همچنین گلکسی Xcover 7 موفق به دریافت استاندارد نظامی ارتش آمریکا با نام MIL-STD-810H شده است.

ظرفیت باتری گوشی برابر با 4050 میلی‌آمپرساعت بوده و از حالت عملکرد بدون باتری نیز پشتیبانی می‌شود. در این‌حالت دستگاه، انرژی مورد نیاز خود را از یک آداپتور AC به‌طور مستقیم دریافت می‌کند. پورت USB-C و جک صوتی هدفون سایر ویژگی‌های شاخص گلکسی Xcover 7 به‌شمار می‌روند.

نوشته گوشی مقاوم سامسونگ گلکسی Xcover 7 با تراشه +Dimensity 6100 رسما معرفی شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.