گلکسی M35 سامسونگ رسما معرفی شد: باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری

سامسونگ سری گلکسی M را با برخی تغییرات نسبت به سری گلکسی A طراحی و عرضه می‌کند. یکی از این تغییرات معمولا حجم باتری است. مثلا به تازگی گلکسی M35 سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شده که شاید تا اینجا قابل پیش‌بینی باشد، اما قیمت معادل ۵۲۵ دلاری آن در برزیل و برای محصولی با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ خیلی عجیب محسوب می‌شود!

گلکسی M35 سامسونگ

امروز سامسونگ گلکسی M35 5G در برزیل عرضه شده و به عنوان جانشین گلکسی M34 سال گذشته که دارای تراشه Exynos 1280 بود، شناخته می‌شود. گوشی جدید با چند ارتقاء از جمله صفحه نمایش کمی بزرگتر، تراشه جدید و پشتیبانی از بلندگوی استریو همراه است.

گلکسی M35 5G دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی S-AMOLED است که وضوح +FHD، رفرش‌ریت رسانی 120 هرتز و روشنایی تا 1000 نیت را ارائه می دهد. این پنل دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر است که جایگزین اسکنر اثر انگشت خازنی روی لبه دستگاه می‌شود. همچنین بلندگوی تکی نسل قبلی به یک بلندگوی دوگانه تبدیل شده است. هر چند این بلندگوی استریو به مانند رقبای شیائومی آن به صورت همسان نیست اما همین‌که از بلندگوی مکالمه به عنوان بلندگوی دوم استفاده می‌شود، خوشحال کننده است.

دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این محصول نیز درون سوراخ نمایشگر تکی آن قرار دارد تا ظاهر به‌روزتری به این محصول ببخشد.

در پشت، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو دارد. این گوشی با اندروید 14 مبتنی بر One UI 6.1 عرضه می شود. قول داده شده که این گوشی ۴ سال ارتقا سیستم عامل اندروید و تا ۵ سال به روز رسانی امنیتی دریافت کند. این یعنی گلکسی M35 باید تا اندروید ۱۸ آپدیت شود.

سامسونگ Galaxy M35 در قلب خود دارای تراشه Exynos 1380 و 8 گیگابایت رم است. این تراشه در گلکسی A35 نیز استفاده می‌شود و قبلا در گلکسی A54 حاضر بود. حافظه داخلی آن ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود و می‌توانید از مموری کارت برای ارتقا حافظه داخلی استفاده کنید.

همجنین این برند ادعا می کند که گلکسی ام ۳۵ دارای سیستم خنک کننده پیشرفته برای دفع گرما است.

ویدئو تست بنچمارک اگزینوس ۱۳۸۰ روی گلکسی A35 سامسونگ – رقیب Snapdragon 7s Gen 2

این دستگاه دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است اما متاسفانه شارژر درون جعبه نیست. ابعاد آن 162.3 در 78.6 در 9.1 میلی متر بوده و وزنش 222 گرم است. همچنین با پشتیبانی از دو سیم کارت 5G و Wi-Fi 6 عرضه خواهد شد.

رنگ بندی و قیمت گلکسی M35 سامسونگ به چه صورت است؟

در برزیل، سامسونگ Galaxy M3 5G با قیمت معادل ۵۲۵ دلار در دسترس قرار دارد. کاربران می توانند آن را در رنگ‌های آبی تیره، آبی روشن و خاکستری خریداری کرد. انتظار می رود این گوشی هوشمند در بازارهای دیگر از جمله هند در هفته های آینده عرضه شود.

نظر شما درباره قیمت و مشخصات گلکسی ام ۳۵ چیست؟

نوشته گلکسی M35 سامسونگ رسما معرفی شد: باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.