سامسونگ گلکسی واچ 7 از فناوری شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد

بر اساس شایعات مطرح شده، رویداد آینده گلکسی آنپکد سامسونگ احتمالا در ماه جولای امسال برگزار شده و در جریان آن از ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 7 نیز رونمایی خواهد شد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که سری گلکسی واچ 6 نیز در ماه جولای سال گذشته معرفی شد.

اگرچه سامسونگ در رابطه با سری جدید ساعت‌های هوشمند خود هنوز هیچ‌گونه اطلاعات رسمی را منتشر نکرده است؛ اما گلکسی واچ 7 اخیرا در چند پلتفرم مختلف صدور گواهینامه رویت شده و برخی اطلاعات کلیدی مربوط به آن نیز فاش شده است.

بر اساس گزارش وبسایت MySmartPrice، گلکسی واچ 7 با شماره مدل‌های SM-L310، SM-L305، SM-L300 و SM-L315 اخیرا در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) رویت شده است. همچنین این گواهینامه به ساعت هوشمند گلکسی واچ FE با شماره مدل SM-R861 نیز اشاره دارد.

ساعت‌های گلکسی واچ با شماره مدل‌های SM-L300 و SM-L310 صرفا از اتصال وای‌فای پشتیبانی نموده و مدل‌های SM-L305 و SM-L315 نیز احتمالا مجهز به اتصال LTE خواهند بود. مدل‌های SM-L300 و SM-L310 احتمالا به‌ترتیب از طول قطر 40 و 44 میلی‌متری برخوردار خواهند بود. بعلاوه فهرست مربوط به گواهینامه نشان می‌دهد که مدل SM-L305 با قابلیت اتصال LTE و پشتیبانی از شارژ سریع بی‌سیم 15 واتی روانه بازار خواهد شد.

جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 5 از فناوری شارژ بی‌سیم 10 واتی پشتیبانی می‌کنند. شارژ بی‌سیم 15 واتی جدید دارای شماره مدل EP-OL300 است. متاسفانه فهرست FCC در خصوص تراشه یا باتری مورد استفاده در سری گلکسی واچ 7 هیچ‌گونه جزئیاتی ارائه نداده است.

برای اطلاع از ویژگی‌های احتمالی سری گلکسی واچ 7 بایستی یادآور شد که سری گلکسی واچ 6 مجهز به تراشه 5 نانومتری اگزینوس W930 شامل 2 هسته پردازشی کورتکس A55 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز است. همچنین این مدل مجهز به یک باتری 425 میلی‌آمپرساعتی بوده و با رابط کاربری OneUI Watch 5 مبتنی بر سیستم‌عامل Wear OS 4 روانه بازار می‌شود.

شایان به ذکر است که بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست، گلکسی واچ FE با شماره مدل SM-R861 همانند گلکسی واچ 4 از فناوری شارژ بی‌سیم کندتر با توان 5 واتی پشتیبانی خواهد کرد. سامسونگ اخیرا آخرین نسخه از رابط کاربری OneUI Watch را بر روی گلکسی واچ FE تست کرده است.

به‌طور خلاصه سری گلکسی واچ 7 در 3 مدل مختلف ارائه خواهد شد. در این میان 2 مدل با اتصال LTE و بدون آن عرضه شده و یک مدل نیز همان گلکسی واچ FE خواهد بود (این نسخه احتمالا از اتصال LTE پشتیبانی نخواهد کرد).

نوشته سامسونگ گلکسی واچ 7 از فناوری شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.