سیستم کنفرانس

حتما تا به حال برایتان اتفاق افتاده که در یک کنفرانس خاص شرکت کنید یا اینکه از طریق اخبار و تلویزیون کنفرانس‌ها را دیده باشید. این جلسات که به نظر خیلی ساده می‌آیند، با سیستم‌های خاصی مدیریت می‌شوند که به آن سیستم کنفرانس گفته می‌شود. سیستم کنفرانس تجهیزات مختلفی را در بر می‌گیرد که شامل سیستم صوت، تصویر، کابل، دوربین و مواردی از این قبیل است. اگر نیازمند طراحی سال کنفرانس با تمام تجهیزات هوشمند برای ضبط و پخش جلسات تشکیل شده، به سایت سیستم کنفرانس مراجعه کرده و از خدمات این مجموعه برای برگزاری کنفرانس‌های خود به بهترین شکل بهره‌مند شوید.

سیستم کنفرانس چیست؟

این سیستم امکان برگزاری جلسات را به‌صورت کاملا هوشمند، با امکانات مختلف نظیر ذخیره محتوای جلسات، ترجمه همزمان، رای‌گیری و سایر امکانات برای کسانیکه در این کنفرانس‌ها حضور دارند، فراهم می‌کنند. سیستم کنفرانس یکی از مجموعه‌های عرضه کننده این خدمات با بهترین کیفیت و اجرا بوده که خدماتی نظیر مشاوره، طراحی و اجرای سیستم‌ کنفرانس صوتی، تصویری و همچنین نورپردازی حرفه‌ای را ارائه می‌دهد.

سیستم کنفرانس بیسیم

یکی از انواع میکروفن و سیستم کنفرانس، میکروفن بیسیم است که منبع تغذیه آن کابل نبوده و از طریق سیستم وایرلس ارتباط این نوع میکروفن امکان‌پذیر خواهد بود. سیستم کنفرانس بیسیم در گذشته به‌وسیله مادون‌قرمز عمل می‌کرد که در همه‌جا جواب‌گو نبود و میکروفن‌ها به درستی عمل نمی‌کردند. با پیشرفت تکنولوژی در زمینه صوت و تصویر، تولیدکنندگان سیستم‌های پایدارتری تولید کردند که مبتنی بر باندهای 2.4، 5.2 و 5.8 مگاهرتز بوده و توسط و تداخل کمتری نسبت به سیستم‌های ارتباطی قبل دارند. برای خرید سیستم کنفرانس بیسیم می‌توانید به سایت سیستم کنفرانس مراجعه کنید.

تجهیز سالن کنفرانس

امروزه باوجود پیشرفت چشمگیری که در زمینه تجهیزات الکترونیکی و ارتباطی مشاهده می‌شود، نیاز به این سیستم‌های صوت و تصویر و تجهیزات کنفرانس و همایش‌ها و مکان‌هایی از این قبیل به یک کار کاملا تخصصی و حساس تبدیل شده است. از این رو شرکت سیستم کنفرانس با بیش از 20 سال تجربه و فعالیت درخشان، آمادگی خود را برای ارائه خدمات ویژه در این زمینه اعلام می‌کند. این مجموعه مرجع تخصصی سیستم کنفرانس در ایران بوده و آماده تجهیز صفر تا صد سالن کنفرانس شما کاربران عزیز است.

صفر تا صد تجهیز سیستم کنفرانس

صفر تا صد سیستم کنفرانس یعنی تمام تجهیزات مورد نیاز برای اجرا در اتاق کنفرانس، که برای بهینه شدن شرایط برگزاری جلسات استفاده می‌شود. باتوجه به جلسات مهمی که در سالن کنفرانس برگزار می‌شود، پویایی جلسات به سیستم کنفرانس و تجهیزات آن بستگی دارد. اولین و مهمترین گام در تجهیز سالن کنفرانس، در ادامه این بخش قصد داریم مشاوره و بازدید است که متخصصین مجموعه سیستم کنفرانس با دقت بالا این کار را انجام می‌دهند و به بررسی زیرساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز می‌پردازند و در نهایت طراحی و تجهیز این سالن انجام می‌شود. در ادامه تجهیزاتی که برای طراحی و آماده سازی یک سالن و سیستم کنفرانس ایده‌آل نیاز است را موردبررسی قرار دادیم.

تجهیزات مورد نیاز برای سیستم کنفرانس

سیستم‌های مختلفی نیاز است که یک اتاق کنفرانس را کاملا مجهز کنند و جلسات پرباری در آن برگزار شود. این سیستم‌ها عبارتند‌از:

1- سیستم صوتی

از کاربردهای مهم سیستم صوت کنفرانس، پخش صدای کسانی است که در جلسه حضور دارند و همچنین پخش صدای لپ‌تاپ یا استفاده از سایر سورس‌های صوتی خواهد بود. کنسول کنفرانس رئیس و شرکت کننده که کنسول مربوطه به رئیس کاملا مجزا بوده و ویژگی‌های خاصی دارد.

کنسول شرکت کنندگان، به تعداد حاضرین میکروفون کنفرانس ارائه می‌دهد تا بتوانند نظرات خود را انتقال دهند. اگر قصد خرید میکروفون و سیستم کنفرانس را دارید با مجموعه سیستم کنفرانس در ارتباط باشید تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به شما ارائه دهند.

2- آمپلی فایر

پاور میکسر یا آمپلی فایر برای تامین ولتاژ اسپیکرها،کیفیت صدای سالن و همچنین کنترل حجم صدای موجود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. آمپلی فایر معمولا در سالن‌های که ابعاد کوچک دارند قابل استفاده است.

3- اسپیکر سالن کنفرانس

از مسائل حیاتی در یک جلسه، توزیع صحیح صدا در سالن کنفرانس است. این مورد در رضایت شرکت‌کنندگان جلسه نقش بسزایی دارد. قرار گرفتن اسپیکرها و نوع آن‌ها، با مکانی که قرار است در آن استفاده شوند باید متناسب باشد، لذا در هر سالن اسپیکر متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برندهای سیستم کنفرانس

معمولا سیستم کنفرانس از نظر برند تولیدکننده به سه دسته سیستم چینی، اروپایی و سیستم کنفرانس ایرانی تقسیم می‌شوند که در ادامه تعدادی از برندهای مطرح را ذکر کرده‌ایم.

  • • سیستم کنفرانس ایرانی: هوراند، صامع، بعثت، پارتی، ساند، رستمومنت
  • • سیستم کنفرانس چینی: رستمومنت، دی اند دی، جی تی آر، کواد، پی وی، لم، راکستون، ای تی پی، جی تی اس، تندبرگ
  • • سیستم اروپایی: بوش، سنهایزر، بیرداینامیک، تلویک، دی آی اس، شور، فیلیپس

برندهای ذکر شده از معتبرترین نمونه‌های سیستم کنفرانس بوده که بیشترین مخاطبین را دارند. اگر تمایل دارید از قیمت این تجهیزات مطلع شوید، به سایت سیستم کنفرانس مراجعه و از هزینه‌های اجرای این پروژه، اطلاعات کافی دریافت کنید.

قیمت تجهیزات سالن کنفرانس

معمولا سالن کنفرانس با تجهیزات مختلفی مجهز می‌شود که از برندها و کیفیت‌های مختلف برخوردار هستند. باتوجه به این موضوع قیمت این ابزارآلات متفاوت بوده و نمی‌توان هزینه طراحی تجهیز یک سالن کنفرانس را دقیق اعلام کرد. اینکه ما برای سالن کنفرانس خود قرار است از سیستم کنفرانس چه برندی و با چه کیفیتی استفاده کنیم، نقش تأثیرگذاری در تعیین قیمت آن دارد.

شما می‌توانید مطابق با بودجه‌ای که دارید و قرار است برای تجهیز کردن اتاق کنفرانس خود هزینه کنید، با مشاورین مجموعه سیستم کنفرانس ارتباط برقرار کرده و راهنمایی لازم را دریافت کنید. این مجموعه با بهترین مدیریت و اجرا، برای دستیابی شما به یک سالن کنفرانس مجهز و کاملا ایده‌آل، تمام تلاش خود را به کار می‌برد.

سخن پایانی

مجموعه سیستم کنفرانس، یک مرجع تخصصی سیستمهای کنفرانس در ایران است که با خدماتی در زمینه طراحی و اجرای سالن جلسات فعالیت خود را سال‌هاست آغاز کرده و مجری صفر تا صد این‌گونه طرح‌ها است. اگر شما نیز برای سالن جلسات خود اقدام به خرید سیستم کنفرانس کرده‌اید می‌توانید به این مجموعه اعتماد کرده و بهترین تجهیزات کنفرانس را با اطمینان خاطر از کیفیت و کارایی آن‌ها از شرکت سیستم کنفرانس خرید کنید.

نوشته سیستم کنفرانس اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.