آیفون 17 اسلیم با قیمت گران‌تر از آیفون 17 پرو مکس در راه است

پیش از این اعلام شد که شرکت اپل در سال آینده مجموعه آیفون‌های خود را مورد بازنگری قرار می‌دهد. بدین‌ترتیب مدل پلاس بازنشسته شده و به‌جای آن از نسخه اسلیم (Slim) رونمایی خواهد شد. با این‌حال پیش از این تصور می‌شد که آیفون 17 اسلیم در موقعیتی مشابه با مدل پلاس قرار گرفته و صرفا دارای طراحی باریک‌تری خواهد بود.

اما بر اساس گزارش جدیدی که دیروز منتشر شده به‌نظر می‌رسد که این فرضیه عملی نخواهد شد. در عوض آیفون 17 اسلیم برترین عضو خانواده آیفون 17 به‌شمار رفته و در نتیجه حتی از آیفون 17 پرو مکس نیز گران‌قیمت‌تر خواهد بود.

ظاهرا امروزه اپل به تولید و عرضه دستگاه‌های باریک علاقه زیادی پیدا کرده است؛ چرا که این شرکت اخیرا از آیپد پرو 13 اینچی جدید به‌عنوان باریک‌ترین دستگاه تولیدی خود تا به امروز رونمایی کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد که غول کوپرتینویی قصد دارد تا ضخامت گوشی‌های آیفون خود را نیز کاهش دهد. این‌کار به سبک واقعی اپل و در رده یک محصول ممتاز انجام خواهد شد.

ظاهرا منابع خبری مختلف ادعا کرده‌اند که آیفون 17 اسلیم به لحاظ زبان طراحی، جهشی همتراز با آیفون X را برای اپل رقم خواهد زد. بی‌تردید تا سال 2025 اپل بایستی از ظاهر جدیدی برای آیفون‌های خود استفاده کند. انتظار می‌رود که آیفون 17 اسلیم در مقایسه با سایر مدل‌های پیشین آیفون به میزان قابل ملاحظه‌ای باریک‌تر بوده و احتمالا از یک شاسی آلومینیومی استفاده کند.

طراحی این گوشی هنوز نهایی نشده و ظاهرا اپل کماکان سرگرم بررسی چندین گزینه مختلف است. اندازه حفره داینامیک آیلند کاهش یافته و ماژول جزیره‌ای دوربین روی پنل پشتی نیز احتمالا به مرکز گوشی منتقل خواهد شد. اندازه نمایشگر دستگاه هنوز مشخص نشده است و گزارش جدید نیز به همین موضوع اذعان می‌کند. اگرچه یک شایعه پیش‌تر منتشر شده ادعا کرد که اندازه نمایشگر آیفون 17 اسلیم در مقایسه با آیفون 15 پلاس کوچک‌تر خواهد بود.

آمار ناامیدکننده فروش از جمله دلایل کلیدی برای توقف عرضه آیفون مدل پلاس محسوب می‌شود. در عوض گوشی جدید آیفون اسلیم می‌تواند به‌عنوان یک مدل جذاب عمل نموده و در مقایسه با مدل پلاس، تعداد بسیار بیش‌تری از کاربران را به سوی خود جذب نماید.

نوشته آیفون 17 اسلیم با قیمت گران‌تر از آیفون 17 پرو مکس در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.