اوپو رنو 12 و رنو 12 پرو فاش شدند: طراحی، رنگ‌بندی و مشخصات کامل

اوپو درحال آماده شدن است تا به‌زودی گوشی‌های هوشمند سری Reno 12 خود را در چین معرفی کند. پیش از رونمایی رسمی اما، طراحی اوپو رنو 12 و رنو 12 پرو به‌همراه گزینه‌های رنگی آن‌ها فاش شده است. تصاویر جدیدی به‌صورت آنلاین منتشر شده که رنگ‌های روشن این گوشی‌ها را به‌نمایش می‌گذارد. همچنین این دو دستگاه اولین میان‌رده‌هایی خواهند بود که با نمایشگر چهار لبه خمیده از راه می‌رسند. در ادامه طراحی و مشخصات کامل سری اوپو Reno 12 را بررسی می‌کنیم.

اوپو رنو 12 و رنو 12 پرو

رندرهای رسمی گوشی‌های میان‌رده آتی اوپو را نشان می‌دهد که توسط افشاگر مشهور، ایوان بلاس، در X به اشتراک گذاشته شده است. طراحی سری Reno 12 پیش از این به‌طور رسمی توسط خود اوپو منتشر شده بود، اما تنها در رنگ‌های نقره‌ای مدل استاندارد و بنفش مدل پرو. اکنون، افشاگر مذکور گزینه‌های رنگی بیشتری را برای هر دو مدل استاندارد و پرو نشان داده است.

اوپو رنو 12 و رنو 12 پرو

اوپو رنو 12 و رنو 12 پرو

Reno 12 را می‌توان در رنگ‌های صورتی روشن و خاکستری تیره/مشکی مشاهده کرد، درحالی‌که Reno 12 Pro با رنگ‌های بنفش و مشکی قابل مشاهده است. درهمین‌حال، مدل‌های نقره‌ای و بنفش این دو دستگاه دارای الگوهای موج مانند در پنل پشتی خود هستند. اوپو رنو 12 و رنو 12 پرو را در تاریخ 23 می/3 خرداد در چین رونمایی خواهد کرد. برای یادآوری، انتظار می‌رود هر دو مدل دارای صفحه‌نمایش 6.7 اینچی OLED با رفرش‌ریت 120 هرتز باشند. در داخل، مدل پایه ممکن است دارای تراشه Dimensity 8250 باشد، درحالی‌که مدل پرو از چیپست +Dimensity 9200 بهره ببرد.

انتظار می‌رود که سری Reno 12 با پیکربندی‌های ذخیره‌سازی 12 گیگابایت + 512 گیگابایت، 16 گیگابایت + 256 گیگابایت و 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت وارد بازار شود. همچنین یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی احتمالاً انرژی هر دو دستگاه را تأمین می‌کند که از شارژ سریع سیمی 80 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. درنهایت و در بخش دوربین، این دو گوشی از یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی در پشت خود استفاده می‌کنند.

نظر شما درباره سری اوپو رنو 12 چیست؟

نوشته اوپو رنو 12 و رنو 12 پرو فاش شدند: طراحی، رنگ‌بندی و مشخصات کامل اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.