شیائومی ۱۵ پرو با دوربین تله‌فوتو پریسکوپی در راه است

بر اساس آخرین گزارش افشاگر معروف اطلاعات، یعنی Digital Chat Station، انتظار داریم که شیائومی ۱۵ پرو با دوربین زوم پریسکوپی به دست کاربران برسد. تاکنون، این فناوری به گوشی های پرچمدار Ultra شیائومی محدود بود. هم‌اکنون اما این امکان وجود دارد که دوربین تله‌فوتو پریسکوپی به نسخه Pro برسد.

شیائومی ۱۵ پرو دیگر به سنسور تصویر سامسونگ JN1 مجهز نمی‌شود

احتمالا Xiaomi 15 و Xiaomi 15 Pro اولین تلفن های هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهند بود. انتظار می‌رود که این دو گوشی در اواسط ماه اکتبر معرفی شوند.

پست Digital Chat Station

گفته می‌شود که شیائومی ۱۵ پرو دارای ماژول دوربین مربعی شکل با گوشه های گرد خواهد بود. این ماژول در سمت چپ بالای قاب پشتی قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که طراحی جزیره دوربین Xiaomi 15 Pro بسیار شبیه نسل قبل خواهد بود. تنها تفاوت مربوط به محل قرارگیری فلاش LED می‌شود که در این گوشی هوشمند آینده شیائومی در خارج از ماژول دوربین تعبیه خواهد شد. احتمالا با این کار، فضا برای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی باز می‌شود.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، شیائومی ۱۵ پرو دارای سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. نکته جالب آن است که سنسور ISOCELL JN1 سامسونگ در هیچکدام از دوربین های این تلفن هوشمند به‌کارگرفته نمی‌شود. این سنسور تصویر سامسونگ برای دوربین های اولتراواید و تله‌فوتو شیائومی ۱۴ پرو استفاده شده بود.

Xiaomi 14 Pro

براساس شایعات منتشر شده در گذشته، انتظار می‌رود که شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو از سنسور اثرانگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش برخوردار باشند. البته، Digital Chat Station ادعا می‌کند که هنوز تصمیم نهایی برای استفاده از این سنسور توسط شیائومی گرفته نشده است.

با توجه به آنکه هنوز چند ماه تا رونمایی سری Xiaomi 15 باقی مانده، شایعات به‌تدریج در حال منتشر شدن هستند و جزئیات این گوشی های هوشمند را فاش می‌کنند. انتظار می‌رود که شیائومی ۱۵ دارای یک صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی OLED با وضوح 1.5K باشد. احتمالا نمایشگر در نظر گرفته شده برای شیائومی ۱۵ پرو وضوح 2K خواهد داشت. البته هنوز اطلاعاتی درباره اندازه نمایشگر این تلفن هوشمند منتشر نشده است.

قیمت شیائومی ۱۵ گران‌تر از نسل قبل خواهد بود

نظر شما درباره Xiaomi 15 Pro چیست؟

نوشته شیائومی ۱۵ پرو با دوربین تله‌فوتو پریسکوپی در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.