تاریخ رونمایی ریلمی GT 6T مشخص شد: دوم خرداد ماه

سرانجام تاریخ رونمایی ریلمی GT 6T اعلام شد. این تلفن هوشمند در ۲۲ می (دوم خرداد ماه) و در کشور هند معرفی خواهد شد. این یک گوشی میان‌رده عملکرد محور خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

تاریخ رونمایی و طراحی ریلمی GT 6T منتشر شده است

ریلمی GT 6T نشانگر بازگشت سری GT به بازار هند است. پوستر جدیدی از سوی ریلمی منتشر شده که نشان می‌دهد در قاب پشتی این تلفن هوشمند، شاهد قرارگیری دو لنز دوربین خواهیم بود. چندی پیش نیز تایید شده بود که تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳، نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را تامین خواهد کرد. Realme GT 6T دارای سیستم خنک‌کننده محفظه بخار بزرگ خواهد بود. ریلمی ادعا می‌کند که GT 6T دارای تراشه‌ای قدرتمند، سیستم خنک‌کننده کننده کارآمد و بهترین توانایی شارژ سریع، در بازه قیمتی خود است.

Realme GT Neo 6 SE

Realme GT Neo 6 SE

بر اساس پوستر های منتشر شده، انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش خمیده باشد. دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت. همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، احتمالا Realme GT 6T نسخه تغییر نام یافته GT Neo 6 SE خواهد بود. این تلفن هوشمند چند هفته پیش برای عرضه در بازار چین معرفی شد و از تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ برخوردار است.

ریلمی GT Neo 6 SE دارای یک صفحه نمایش AMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۶,۰۰۰ نیت است. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX882 بهره‌مند بوده و دوربین سلفی نیز به سنسور ۳۳ مگاپیکسلی سونی مجهز شده است. این گوشی دارای باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی Realme GT 6T در بنچمارک Geekench مشاهده شد

ریلمی GT 6T با شماره مدل RMX3853 در میان داده های بنچمارک Geekench مشاهده شده است.‌ این گوشی هوشمند در تست تک هسته‌ای بنچمارک Geekench 6 موفق به کسب امتیاز ۱,۸۰۱ شده است. این دستگاه در بخش تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۴,۴۹۹ را ثبت می‌کند. لیست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که Realme GT 6T دارای تراشه‌ای هشت هسته‌ای با معماری هسته های ۴+۳+۱ بوده و حداکثر فرکانس آن به ۲.۸۱ گیگاهرتز می‌رسد. تمامی این مشخصات، نشان‌دهنده به‌کارگیری Snapdragon 7 Plus Gen 3 است. این تراشه از پردازنده گرافیکی Adreno 732 بهره می‌برد.

ریلمی GT 6T در میان داده های بنچمارک Geekench

نسخه ۱۲ گیگابایتی ریلمی GT 6T در میان داده های بنچمارک Geekench مشاهده شده است. البته انتظار می‌رود که این گوشی در پیکربندی های دیگری نیز قابل تهیه باشد. این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید.

ریلمی GT Neo 6 SE با Snapdragon 7+ Gen 3 و نمایشگر ۶۰۰۰ نیت معرفی شد: فقط ۲۳۵ دلار

طبق داده های FCC، می‌دانیم که این گوشی آینده ریلمی دارای ابعاد ۷۵.۱ در ۱۶۲ در ۸.۶۵ میلی‌متر خواهد بود. و دارای رابط کاربری اختصاصی این شرکت، یعنی Realme UI 5.0 است.

نظر شما درباره این گوشی میان‌رده آینده ریلمی چیست؟

نوشته تاریخ رونمایی ریلمی GT 6T مشخص شد: دوم خرداد ماه اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.