قیمت ریلمی GT 6T فاش شد: ۳۶۰ دلار برای نسخه پایه

می‌دانیم که ریلمی به‌زودی از گوشی جدیدی برای عرضه در بازار جهانی رونمایی خواهد کرد. هم‌اکنون قیمت ریلمی GT 6T در بازار هند فاش شده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند، نسخه تغییر نام یافته Realme GT Neo 6 SE خواهد بود.

ریلمی GT 6T حداکثر با ۱۲ گیگابایت رم قابل تهیه خواهد بود

قیمت گوشی GT 6T در اپلیکیشن ریلمی مشاهده شده و هم‌اکنون می‌دانیم که این دستگاه با قیمت ۳۱,۹۹۹ روپیه (معادل ۳۸۳ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. البته ریلمی فاش نمی‌کند که قیمت مذکور، مربوط به کدام پیکربندی این تلفن هوشمند است. خوشبختانه اما یک افشاگر اطلاعات با نام Sanju Choudhary، اطلاعات بیشتری را درباره قیمت‌گذاری Realme GT 6T به اشتراک گذاشته است.

قیمت Realme GT 6T

ادعا می‌شود که قیمت مشاهده شده در اپلیکیشن ریلمی، مربوط به نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی GT 6T است. با توجه به اطلاعات فاش شده، انتظار می‌رود که نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (UFS 3.1) این دستگاه با قیمت ۲,۹۹۹ روپیه (حدوداً معادل ۳۶۰ دلار) قابل تهیه باشد. احتمالا نسخه های ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲ + ۵۱۲ گیگابایتی Realme GT 6T به ترتیب با قیمت های ۳۳,۹۹۹ روپیه (۴۰۶ دلار) و ۳۵,۹۹۹ روپیه (۴۳۰ دلار) به دست خریداران خواهد رسید. البته دقت کنید که اطلاعات منتشر شده از سوی این افشاگر اطلاعات ممکن است صحیح نباشد.

مشخصات احتمالی Realme GT 6T

اگر Realme GT 6T نسخه تغییر نام یافته GT Neo 6 SE باشد، می‌توان انتظار داشت که این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شود. نمایشگر این گوشی حداکثر روشنایی ۶,۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. همچنین تایید شده که تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Realme GT 6T را بر عهده دارد. احتمالا این دستگاه به رم های LPDDR5x و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 مجهز می‌شود.

ریلمی GT Neo 6 SE با Snapdragon 7+ Gen 3 و نمایشگر ۶۰۰۰ نیت معرفی شد: فقط ۲۳۵ دلار

می‌توان انتظار داشت که Realme GT 6T از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX882 (به همراه لرزشگیر اپتیکال) برای دوربین اصلی برخوردار باشد. دوربین سلفی این گوشی نیز وضوح ۳۲ مگاپیکسلی داشته و از سنسور IMX615 سونی بهره‌مند است. مطابق با گزارش Gizmochina، ریلمی GT 6T از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده ریلمی چیست؟

نوشته قیمت ریلمی GT 6T فاش شد: ۳۶۰ دلار برای نسخه پایه اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.