نمایشگر اولین آیفون تاشو اپل توسط شرکت سامسونگ تولید خواهد شد

سامسونگ دیسپلی بزرگ‌ترین تولیدکننده نمایشگر در صنعت گوشی‌های هوشمند به‌شمار می‌رود و اپل از مدت‌ها قبل به‌عنوان بزرگ‌ترین مشتری برند کره‌ای شناخته شده است. بی‌تردید کمپانی تولیدکننده آیفون به سراغ شرکت‌های مختلفی رفته است؛ اما وقتی صحبت از برترین نمایشگرها به میان می‌آید؛ سامسونگ نام خود را به‌‌عنوان برنده بزرگ مطرح می‌کند.

اکنون به‌نظر می‌رسد که اپل و سامسونگ برای تولید نمایشگرهای مورد نیاز آیفون تاشو قراردادی دوجانبه را منعقد کرده‌اند. آیفون تاشو اپل برای بسیاری از کاربران یک رویای تحقق‌یافته قلمداد می‌شود؛ اگرچه تا موعد عرضه آن احتمالا هنوز زمان زیادی باقی مانده است.

اگرچه درباره آیفون تاشو آینده اپل اطلاعات محدودی فاش شده است؛ اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که اپل و سامسونگ در زمینه توسعه دستگاه‌های تاشو وارد معامله‌ای بزرگ شده‌اند. این موضوع صرفا بدان معناست که در آینده شاهد عرضه یک آیفون تاشو خواهیم بود و این محصول از نمایشگر تاشو ساخت سامسونگ دیسپلی استفاده خواهد کرد؛ پدیده‌ای که حقیقتا چندان تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسد.

بی‌تردید شنیدن این خبر برای کاربران اپل خوشایند خواهد بود؛ اما هنوز مشخص نیست که نخستین محصول تاشو اپل چگونه دستگاهی خواهد بود. بر اساس شنیده‌ها اولین دستگاه تاشو اپل یک گوشی آیفون نبوده و غول آمریکایی ابتدا با عرضه یک تبلت تاشو به این بازار جذاب وارد خواهد شد. با این‌حال فارغ از ماهیت نخستین دستگاه تاشو اپل، نکته جالب توجه این است که اکنون دو طرف به توافقی مشترک دست پیدا کرده‌اند.

عرضه نخستین آیفون تاشو در ماه سپتامبر امسال امری بعید به‌نظر می‌رسد. بعلاوه با توجه به اینکه مدل‌های جدید آیپد پرو و آیپد ایر نیز اخیرا معرفی شده‌اند؛ لذا رونمایی از نخستین تبلت تاشو اپل نیز چندان محتمل نخواهد بود. با این‌حال برند آمریکایی می‌تواند به تلاش‌های خود ادامه داده و همزمان با معرفی سری آیفون 16 از هر یک از دستگاه‌های فوق نیز رونمایی کند. البته در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم این داده‌ها با دیده تردید نگاه کنید.

در هر صورت عرضه محصول رقیب سری گلکسی زد فولد سامسونگ توسط اپل پدیده‌‌ای مهیج خواهد بود. با عرضه آیفون تاشو، بازار احتمالا در آستانه ورود به عصر جدیدی از گوشی‌های هوشمند تاشو قرار خواهد گرفت. متاسفانه در حال حاضر جزئیات محدودی در رابطه با این محصول منتشر شده است؛ بنابراین برای دستیابی به اطلاعات بیش‌تر کماکان بایستی منتظر بمانیم.

نوشته نمایشگر اولین آیفون تاشو اپل توسط شرکت سامسونگ تولید خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.