نخستین تصویر زنده از گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا با نمایشگر روشن منتشر شد

یک افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe تصاویر جدیدی از گوشی پرچمدار آینده سامسونگ با نام گلکسی S24 اولترا را منتشر کرده است.

این تصاویر شامل رندرها و عکس‌های زنده از گوشی بوده و مشخصا مورد دوم موجب جلب توجه مخاطبان شده است.

به گفته این افشاگر، تصویر دستگاه واقعی گلکسی S24 اولترا در کشور پرو به ثبت رسیده است. در قسمت پایینی سمت راست گوشی و روی نمایشگر آن یک کد امنیتی وجود دارد. استیکرهای روی پنل پشتی با احتیاط پوشانده شده‌اند تا سامسونگ تحریم‌های ویژه‌ای را علیه فرد افشاگر اعمال نکند.

همچنین Ice Universe تصویری از گلکسی S24 اولترا با مدل‌‌های رنگی انحصاری را منتشر کرد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گوشی با گزینه‌های رنگی اختصاصی تنها از طریق وبسایت کمپانی و فروشگاه‌های خرده فروشی برند کره‌ای به فروش خواهد رفت.

بعلاوه بایستی یادآور شد که Ice Universe پیش‌تر برای نخستین بار درباره روند جدید طراحی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر آبشاری، الگوی ناچدار آیفون X، طراحی جدید آیفون 14 و سنسور تصویربرداری 200 مگاپیکسلی سامسونگ به‌طور دقیق صحبت کرد.

این افشاگر، اطلاعات انحصاری خود در خصوص محصولات جدید سامسونگ را از طریق منابع خبری در واحد تحقیق و توسعه غول کره‌ای دریافت نموده و به شکل گسترده منتشر می‌کند.

نوشته نخستین تصویر زنده از گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا با نمایشگر روشن منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.