دومین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای سری گلکسی S24 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ از مدتی قبل بر انتشار سریع و بعضا پیش از موعد به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند خود تمرکز نموده است. نخستین به‌روزرسانی سری گلکسی S24 با محوریت بهبود عملکرد دوربین طی ماه میلادی گذشته منتشر شد و اکنون این مجموعه دومین بسته آپدیت خود را دریافت کرده است.

در حال حاضر این به‌روزرسانی جدید برای کاربران گلکسی S24 در قاره اروپا منتشر شده و حامل برخی اصلاحات جزئی جهت ارتقاء امنیت و پایداری گوشی‌ها است.

آپدیت ارائه شده برای گلکسی S24 اولترا از حجم 756 مگابایتی برخوردار است. این در حالیست که برخی کاربران در گزارش‌های خود به حجم 441 مگابایتی این به‌روزرسانی اشاره نموده‌اند.

پچ امنیتی ماه مارس 2024 افزونه بزرگ بسته به‌روزرسانی جدید محسوب می‌شود. کاربران سری گلکسی S24 در کشورهای اروپایی در صورت عدم مشاهده اعلان آپدیت روی دستگاه خود می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و موضوع را به‌طور دستی بررسی کنند.

فهرست تغییرات آپدیت AXBG برای سری گلکسی S24 سامسونگ

نوشته دومین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای سری گلکسی S24 سامسونگ منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.