اپل از عرضه بیش از 1000 برنامه اختصاصی برای هدست ویژن پرو خبر داد

شرکت اپل با صدور پیامی اعلام کرد که در حال حاضر بیش از 1000 اپلیکیشن به‌صورت ویژه برای هدست ویژن پرو طراحی شده است. این اعلامیه توسط Greg Joswiak؛ معاون ارشد بازاریابی اپل صادر شده است.

همچنین وی افزود که در حال حاضر بیش از 1.5 میلیون اپلیکیشن سازگار برای این هدست وجود دارد. این برنامه‌ها در اپ استور اختصاصی VisionOS قابل دسترس هستند. تعداد برنامه‌های منتشر شده در این اپ استور از نخستین روز راه‌اندازی آن یعنی 12 روز پیش بالغ بر 600 عنوان بوده است.

در این میان برخی پلتفرم‌های کلیدی نظیر نت‌فلیکس، یوتیوب و اسپاتیفای ادعا کرده‌اند که اپلیکیشن اختصاصی برای اپل ویژن پرو را توسعه نخواهند داد. بنابراین کاربران برای استفاده از این سرویس‌ها بایستی از طریق مرورگر سافاری اقدام نمایند.

پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو تحت مالکیت شرکت گوگل بعدها نظر خود را تغییر داد و اعلام کرد که توسعه اپلیکیشن اختصاصی برای ویژن پرو در دستور کار قرار دارد. به گفته برخی کارشناسان، موفقیت هدست واقعیت افزوده اپل موجب تغییر 180 درجه‌ای نظر یوتیوب شده است. با این‌حال عرضه یک برنامه متفرقه که کاربران بابت استفاده از آن مبلغ 5 دلار پرداخت می‌کنند نیز احتمال دریافت هزینه اشتراک از سوی یوتیوب را مطرح می‌کند.

نوشته اپل از عرضه بیش از 1000 برنامه اختصاصی برای هدست ویژن پرو خبر داد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.