مدل آینده آیفون SE اپل از طراحی داینامیک آیلند استفاده خواهد کرد

شرکت اپل احتمالا از عرضه سری آیفون SE صرفنظر نکرده است. یک گزارش پیش‌تر منتشر شده در اوایل سال 2023 ادعا کرد که اپل عرضه آیفون مقرون‌به‌صرفه خود را متوقف می‌کند؛ اما در ادامه و طی ماه دسامبر اعلام شد که آیفون SE 4 از باتری مورد استفاده در آیفون 14 بهره خواهد برد.

پیش از این حتی رندرهایی منتشر شد که نشان می‌داد مدل نسل آینده آیفون SE از طراحی مشابه با آیفون XR همراه با ناچ استفاده خواهد کرد.

شایعه جدیدی که امروز منتشر شده نشان می‌دهد که مدل آینده آیفون SE فاقد هرگونه ناچ خواهد بود. در عوض اپل تصمیم گرفته تا این المان را با حفره داینامیک آیلند همراه با عملکردهای مختلف جایگزین نماید. این مشخصه نخستین بار در گوشی‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس مشاهده شد.

تصویر زیر، ظاهر احتمالی مدل جدید آیفون SE را نمایش می‌دهد. ظاهرا مدل آینده آیفون SE مجهز به تنها یک دوربین روی پنل پشتی خود خواهد بود. در سایر موارد این دستگاه از الگوی طراحی مدرن آیفون بهره‌مند خواهد شد. در واقع آیفون SE جدید احتمالا در بسیاری از ویژگی‌های ظاهری به آیفون 16 شباهت خواهد داشت.

ابعاد آیفون SE نیز تا حد بسیار زیادی نزدیک به آیفون XR خواهد بود. حتی منبع منتشرکننده این اطلاعات نیز به کاربران توصیه می‌کند تا نسبت به صحت و سقم جزئیات مطرح شده با دیده تردید نگاه کنند.

اپل تاکنون هر دو سال یکبار اقدام به عرضه مدل جدید آیفون SE نموده است. آخرین عضو این خانواده پیش‌تر در ماه مارس 2022 عرضه شد. این موضوع بدان معناست که مدل جانشین دستگاه مذکور بایستی طی ماه آینده میلادی معرفی شود. از آنجا که هنوز هیچ‌گونه جزئیات اساسی پیرامون این محصول منتشر نشده است؛ لذا به‌نظر می‌رسد که اپل هنوز برای نهایی‌سازی آن به فرصت بیش‌تری احتیاج دارد.

در واقع مدل جدید آیفون SE احتمالا در سال 2025 و پس از معرفی سری آیفون 16 در فصل پاییز 2024 رونمایی خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها آیفون SE جدید مجهز به یک پنل نمایشگر ساخت شرکت BOE خواهد بود.

نوشته مدل آینده آیفون SE اپل از طراحی داینامیک آیلند استفاده خواهد کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.