زمان معرفی سری شیائومی 14 در بازارهای جهانی اعلام شد

کمپانی شیائومی به تازگی تائید کرده که گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 14 در اواخر ماه جاری میلادی در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. به بیان دقیق‌تر رویداد رونمایی جهانی از سری شیائومی 14 در روز یکشنبه 25 فوریه (6 اسفند ماه) در شهر بارسلون برگزار می‌شود. دقیقا یک روز پس از این رویداد، شاهد برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC 2024) خواهیم بود.

بر اساس تیزرهای منتشر شده انتظار می‌رود که برای نخستین بار شاهد رونمایی رسمی از شیائومی 14 اولترا باشیم؛ دستگاه پرچمداری که کاربران از مدت‌ها قبل بی‌صبرانه منتظر معرفی آن هستند. تیزر تبلیغاتی منتشر شده نشان می‌دهد که شیائومی 14 اولترا در کنار مدل جمع‌وجورتر یعنی شیائومی 14 رونمایی خواهد شد.

برخی گزارش‌های پیش‌تر مخابره شده نشان می‌دهند که متاسفانه شیائومی 14 پرو در خارج از بازار چین عرضه نخواهد شد. صفحه راه‌اندازی شده در وبسایت رسمی شیائومی به استفاده از نسل جدید المان‌های اپتیکی لایکا و دستیابی به قله‌های جدید اشاره می‌کند. این موضوع به احتمال فراوان نشان‌دهنده استفاده از دیافراگم متغیر عریض‌تر برای دوربین اصلی شیائومی 14 اولترا است.

با توجه به اطلاعات فاش شده انتظار می‌رود که شیائومی 14 اولترا مجهز به چهار دوربین 50 مگاپیکسلی باشد. حسگر اصلی Sony LYT-900 مجهز به دیافراگم متغیر سریع‌تر در محدوده f/1.6 تا f/4.0 خواهد بود. برای مقایسه جالب است بدانید که دوربین اصلی شیائومی 13 اولترا از دیافراگم متغیر در بازه f/1.9 تا f/4.0 پشتیبانی می‌کرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی چینی در کنار سری شیائومی 14 از تبلت شیائومی پد 7 نیز رونمایی خواهد کرد.

نوشته زمان معرفی سری شیائومی 14 در بازارهای جهانی اعلام شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.