شیائومی با هدف حضور قدرتمند در بازار خودرو دست به تغییرات مدیریتی می‌زند

روز گذشته لی جون؛ مدیرعامل شیائومی از تمایل خود برای تمرکز بر توسعه کسب‌وکار خودرویی برند چینی خبر داد. در همین راستا تیم مدیریتی کمپانی شیائومی دستخوش تغییراتی شده است.

لی جون با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد: “تست‌های جاده‌ای جامع خودرو Xiaomi SU7 هم‌اکنون در سراسر کشور در حال انجام است و ما در حال تکمیل مقدمات برای عرضه شیائومی SU7 هستیم. کمپانی به منظور تمرکز بیش‌تر بر کسب‌وکار خودرو تصمیم گرفت تا لو ویبینگ؛ رئیس Xiaomi Group را به‌عنوان مدیرکل برند شیائومی نیز منصوب نماید. بنابراین وی در کنفرانس‌های آینده شیائومی که به گوشی‌های هوشمند اختصاص خواهند داشت؛ به‌‌عنوان سخنران نقش‌آفرینی خواهد کرد. شیائومی می 14 اولترا نخستین گوشی قابل معرفی توسط وی به‌شمار خواهد رفت.”

مدیرعامل شیائومی در ادامه خاطرنشان کرد: “اطمینان داشته باشید که کسب‌وکار تلفن همراه همواره کلیدی‌ترین تجارت شیائومی قلمداد خواهد شد. من به صرف انرژی کافی برای این بخش ادامه خواهم داد. با تشکر از حمایت شما!”

بنابراین لو ویبینگ؛ ریاست فعلی Xiaomi China، واحد توسعه دستگاه‌های تلفن همراه کمپانی را رهبری نموده و مسئولیت رونمایی عمومی از آنها را بر عهده خواهد داشت. بر این اساس وی اختیارات خود به‌عنوان رئیس برند ردمی را به وانگ تنگ توماس تفویض می‌کند. آقای توماس برای مدت زمانی طولانی به‌عنوان مدیر محصولات جدید شیائومی فعالیت می‌کرد و سپس ریاست یکی از دفاتر منطقه‌ای چین را بر عهده گرفت.

نوشته شیائومی با هدف حضور قدرتمند در بازار خودرو دست به تغییرات مدیریتی می‌زند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.