تصاویر دستبند هوشمند گلکسی فیت 3 در وبسایت رسمی سامسونگ منتشر شد

شیائومی با عرضه دستبندهای هوشمند سری Mi خود بر این بازار حکمرانی می‌کند و حداقل به لحاظ تئوری به‌نظر می‌رسد که سامسونگ تمایل دارد تا سهمی از بازار جهانی دستبندهای هوشمند را به خود اختصاص دهد. در این میان اگرچه دستبند گلکسی فیت 3 هنوز به‌طور رسمی رونمایی نشده است؛ اما اکثر مشخصات این محصول پیش‌تر در فضای آنلاین فاش شده است.

انتشار شایعات درباره این گجت پوشیدنی در سال 2022 آغاز شد؛ اما گمانه‌زنی پیرامون گلکسی فیت 3 از ماه نوامبر گذشته شدت بیش‌تری پیدا کرد. این موضوع احتمالا بدان معناست که سامسونگ گلکسی فیت 3 در آینده‌ای نه‌چندان دور روانه بازار خواهد شد.

امروز تصاویر مربوط به گلکسی فیت 3 بار دیگر و این‌بار توسط خود سامسونگ منتشر شدند. یک کاربر به‌صورت تصادفی و پیش از موعد زمانی مقرر موفق به کشف این تصاویر در یکی از وبسایت‌های منطقه‌ای سامسونگ شد. گلکسی فیت 2 پیش‌تر در سال 2020 عرضه شد و بنابراین عرضه گلکسی فیت 3 با تاخیر بسیار زیادی مواجه شده است.

خوشبختانه گجت جدید در مقایسه با مدل نسل قبلی خود از نمایشگر بسیار بزرگ‌تری استفاده خواهد کرد. چنان‌چه سامسونگ واقعا مایل به رقابت با شیائومی در این بازار باشد؛ در این‌صورت بایستی دستبندی با نمایشگر بزرگ را روانه بازار کند.

گلکسی فیت 3 دارای مکانیسم آزادسازی سریع جهت تعویض بدون دردسر بندها خواهد بود. بر اساس اطلاعات پیش‌تر فاش شده، این محصول دارای نمایشگر 1.61 اینچی و وزن 21 گرمی بوده و بدنه آلومینیومی آن از رنگ‌آمیزی‌های خاکستری، نقره‌ای و طلایی- صورتی استفاده خواهد کرد.

مطابق پیش‌بینی‌ها این دستبند هوشمند از قابلیت نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خواب و تعداد زیادی از امکانات مرتبط با ورزش پشتیبانی خواهد کرد. بر اساس شنیده‌ها این محصول مجهز به یک باتری 200 میلی‌آمپرساعتی بوده و با یک نوبت شارژ کامل برای مدت 13 روز قابل استفاده خواهد بود. بعلاوه گلکسی فیت 3 از فناوری شارژ 5 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

نوشته تصاویر دستبند هوشمند گلکسی فیت 3 در وبسایت رسمی سامسونگ منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.