شیائومی میکس فولد 4 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه خواهد شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی شیائومی در سال 2024 از دو گوشی تاشو برای بازار چین رونمایی خواهد کرد. نخستین دستگاه شیائومی میکس فلیپ نامگذاری شده و یک گوشی با مکانیسم تاشو عمودی به‌شمار می‌رود. این دستگاه احتمالا به‌همراه شیائومی 14 اولترا تا پایان ماه فوریه معرفی خواهد شد.

دستگاه دیگر شیائومی میکس فولد 4 نامگذاری شده و احتمالا در 6 ماهه دوم سال معرفی خواهد شد. اکنون نشریه GSMChina به بررسی Mi code پرداخته و موفق به کشف جزئیات جدید درباره شیائومی میکس فولد 4 شده است.

بر اساس اعلام این نشریه، یافته‌های Mi code نشان می‌دهند که اسم رمز “Ruyi” احتمالا با دستگاه آینده شیائومی میکس فولد 4 مرتبط است. مدل‌های جهانی و چینی این گوشی به‌ترتیب از شماره مدل‌های 2405CPX3DG و 2405CPX3DC استفاده می‌کنند. بر اساس شنیده‌ها شماره مدل داخلی گوشی، n8 خواهد بود.

شیائومی میکس فولد 4 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 بوده و احتمالا سیستم‌عامل اندروید 14 مبتنی بر HyperOS را اجرا خواهد کرد. در حالی‌که شایعات پیرامون این گوشی از عرضه آن در نیمه دوم سال 2024 حکایت دارند؛ اما ارقام 2405 در شماره مدل آن نیز نشان می‌دهد که شیائومی میکس فولد 4 احتمالا در ماه مه رونمایی خواهد شد.

نشریه GSMChina پیش‌بینی می‌کند که این گوشی تاشو در کنار یک دستگاه اسرارآمیز عرضه خواهد شد؛ اما در رابطه با دستگاه دوم هیچ‌گونه جزئیاتی ارائه نشده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که شیائومی میکس فولد 4 از اتصال ماهواره‌ای دو طرفه پشتیبانی خواهد کرد. برای اطلاع از سایر مشخصات این گوشی کماکان بایستی منتظر بمانیم.

از سوی دیگر هر دو گوشی شیائومی میکس فلیپ و شیائومی 14 اولترا احتمالا مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 بوده و از ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه پشتیبانی خواهد کرد. رویداد آینده شیائومی احتمالا به معرض این محصولات جدید اختصاص خواهد یافت. همچنین کمپانی چینی در جریان برگزاری این مراسم احتمالا از تبلت‌های سری پد 7 نیز رونمایی خواهد کرد.

نوشته شیائومی میکس فولد 4 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.