سری گلکسی S25 سامسونگ تماما از تراشه اسنپدراگون 8 الیت استفاده خواهد کرد

یک افشاگر مشهور اخیرا مدعی شده که تمامی مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی S25 سامسونگ از تراشه اسنپدراگون 8 الیت استفاده خواهند کرد.

به گفته Ice Universe، کمپانی کره‌ای به سراغ تراشه‌های اگزینوس 2500 یا Dimensity 9400 نرفته و این پردازنده‌ها احتمالا تنها برای گوشی گلکسی S25 FE به‌کار گرفته خواهند شد.

تصمیم سامسونگ مبنی بر به‌کارگیری انحصاری تراشه پرچمدار اسنپدراگون احتمالا از مشکلات عملکردی تراشه اگزینوس 2500 ناشی می‌شود. گزارش‌های مخابره شده از کره نشان می‌دهند که فرآیند 3 نانومتری به میزان مورد انتظار خوب نبوده و تعداد بیش‌تری از تراشه‌ها موفق به دریافت گواهینامه کیفی نمی‌شوند. این پدیده نهایتا موجب ناپایداری تولید می‌شود.

برآوردهای اولیه نشان دادند که سامسونگ تنها برای گوشی گلکسی S25 اولترا از پردازنده اسنپدراگون استفاده خواهد کرد؛ در حالی‌که مدل‌های استاندارد و پلاس بسته به منطقه عرضه از تراشه‌های پرچمدار کوالکام و سامسونگ بهره خواهند برد.

این خبر برای سومین بار منتشر شده و اگرچه تائید قطعی آن امکان‌پذیر نیست؛ اما در عین‌حال تحقق آن بسیار محتمل به‌نظر می‌رسد. اطلاعات ارائه شده توسط این افشاگر پیرامون محصولات آینده سامسونگ معمولا از دقت بالایی برخوردار هستند.

رندرهای لو رفته از گلکسی S25، گلکسی S25 پلاس و گلکسی S25 اولترا

نوشته سری گلکسی S25 سامسونگ تماما از تراشه اسنپدراگون 8 الیت استفاده خواهد کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.