گوشی شیائومی 15 با تراشه اسنپدراگون 8 الیت در وبسایت گیک‌بنچ ظاهر شد

کمپانی شیائومی با فاصله چند روز پس از معرفی تراشه 8 الیت از گوشی‌های پرچمدار سری 15 خود رونمایی خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که تراشه اسنپدراگون 8 الیت گزینه بسیار مناسبی برای شیائومی 15 به‌شمار می‌رود. حداقل نتایج تست گیک‌بنچ که روی نمونه اولیه این گوشی اجرا شده است؛ به این واقعیت اشاره دارد.

این دستگاه روز گذشته در پایگاه داده آنلاین گیک‌بنچ 6.3.0 ظاهر شد. همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ این گوشی در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به‌ترتیب امتیازات چشمگیر 3180 و 10058 را کسب کرده است.

نمونه اولیه دستگاه مورد اشاره دارای رم 16 گیگابایتی بوده و هنوز مشخص نیست که آیا این پیکره‌بندی تنها گزینه قابل دسترس برای آن به‌شمار خواهد رفت یا شیائومی 15 با پیکره‌بندی‌های دیگری نیز در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

نکته جالب توجه اینکه نمونه اولیه گوشی از سیستم‌عامل اندروید 15 استفاده می‌کند. گوگل تنها یک هفته قبل این نسخه از سیستم‌عامل را برای دستگاه‌های پیکسلی خود منتشر کرد. این موضوع لزوما بدان معنا نیست که شیائومی 15 از همان بدو عرضه به بازار، اندروید 15 را اجرا خواهد کرد. با این‌حال تحقق چنین سناریویی کماکان محتمل به‌نظر می‌رسد.

گوشی‌های شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو به‌طور همزمان و در اواخر ماه جاری میلادی معرفی خواهند شد. مدل اولترا نیز در آینده و طی رویدادی مجزا رونمایی می‌شود. در صورت تکرار رویه سال گذشته توسط شیائومی، مدل‌های استاندارد و پرو ابتدا در بازار چین عرضه شده و در ادامه شیائومی 15 احتمالا در بازارهای جهانی نیز ارائه خواهد شد.

نوشته گوشی شیائومی 15 با تراشه اسنپدراگون 8 الیت در وبسایت گیک‌بنچ ظاهر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.