مزایده اموال کوروش کمپانی آغاز شد؛ امید مالباختگان به جبران خسارت

در پی کلاهبرداری گسترده شرکت کوروش کمپانی و متواری شدن مدیر آن، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خبر از برگزاری مزایده اموال توقیفی این شرکت داده است. این اقدام به عنوان آخرین تلاش برای جبران بخشی از خسارات وارده به هزاران مالباخته این پرونده پر سروصدا تلقی می‌شود.

انتقال خودروهای لوکس از کیش به تهران

سعید غلامی باغی، معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، با اعلام این خبر به خبرگزاری مهر، از انتقال خودروهای لوکس توقیفی از شرکت کوروش کمپانی از جزیره کیش به تهران خبر داد. به گفته وی، این خودروها در مزایده‌ای کاملا شفاف و الکترونیکی به فروش خواهند رسید تا با فروش آنها، بخشی از خسارات وارده به مردم جبران شود.

مزایده‌ای با هدف جبران خسارت

مسئولان قضایی با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت جبران خسارت مالباختگان، دستور داده‌اند تا تمامی اموال توقیفی این شرکت از جمله خودروها، املاک و تجهیزات دیگر به بالاترین قیمت ممکن به فروش برسند. به همین منظور، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد تا این اموال را در مزایده‌ای سراسری و الکترونیکی به معرض فروش بگذارد.

امیدواری مالباختگان

خبر برگزاری مزایده اموال کوروش کمپانی، موجی از امید را در دل مالباختگان این پرونده ایجاد کرده است. آنها امیدوارند با فروش اموال این شرکت، بخشی از سرمایه از دست رفته خود را بازیابند. با این حال، کارشناسان حقوقی معتقدند که جبران کامل خسارات وارده به این افراد، نیازمند پیگیری‌های حقوقی بیشتری است.

پیگیری‌های قضایی همچنان ادامه دارد

در حالی که سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در حال آماده‌سازی برای برگزاری مزایده است، پیگیری‌های قضایی برای دستگیری مدیر متواری شرکت کوروش کمپانی و کشف سایر اموال مخفی شده این شرکت همچنان ادامه دارد.

نوشته مزایده اموال کوروش کمپانی آغاز شد؛ امید مالباختگان به جبران خسارت اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.