تصاویر واقعی وان پلاس ۱۳ رنگ‌بندی و طراحی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهند

چند روز پیش رندر های وان پلاس ۱۳ به‌بیرون درز کرد و هم‌اکنون تصاویر واقعی این گوشی هوشمند در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است. اگرچه هنوز تاریخ رونمایی این دستگاه اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که OnePlus 13 در اواخر ماه جاری میلادی (اوایل آبان) معرفی شود.

طراحی جزیره دوربین وان پلاس ۱۳ تغییراتی نسبت به نسل قبل دارد

یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل با طراحی آشنا در سمت چپ بالای قاب پشتی OnePlus 13 دیده می‌شود. جزیره دوربین این دستگاه اما تغییرات قابل‌توجهی نسبت به نسل قبل دارد. دیگر ماژول دوربین به فریم سمت چپ دستگاه متصل نشده است.

تصاویر واقعی وان پلاس ۱۳

تصویر واقعی وان پلاس ۱۳

تصویر واقعی OnePlus 13

این گوشی هوشمند آینده وان پلاس در رنگ های مشکی، سفید و آبی تیره به دست کاربران خواهد رسید. رنگ آبی تیره در نوع خود جالب بوده، زیرا که جزیره دوربین آن سفید است.

تصاویر واقعی وان پلاس ۱۳ با پوستر منتشر شده از سوی این شرکت مطابقت دارند و به ما ایده خوبی درباره طراحی این تلفن هوشمند می‌دهند. در پوستر منتشر شده عبارت «هفته آینده می‌بینم» درج شده که نشان‌دهنده معرفی OnePlus 13 در آینده‌ای نزدیک و احتمالاً در هفته بعدی است.

نگاهی به مشخصات مورد انتظار OnePlus 13

شایعه شده که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس دارای یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی BOE X2 LTPO AMOLED با حداکثر روشنایی ۶,۰۰۰ نیت و ۱,۶۰۰ نیت (در حالت HBM) خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند باشد. این گوشی با برخورداری از استاندارد IP68/69، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. احتمالاً OnePlus 13 از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

پوستر منتشر شده از سوی وان پلاس

انتظار می‌رود که این دستگاه جزو اولین گوشی های مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ الیت/ اسنپدراگون ۸ نسل ۴ باشد. این چیپست در برخی بنچمارک ها حتی از اپل A18 Pro به‌کارگرفته‌شده در سری آیفون ۱۶ پرو عملکرد بهتری داشته است.

یک ارتقاء قابل‌توجه دیگر وان پلاس ۱۳، استفاده از سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر صفحه نمایش خواهد بود. این نوع سنسور معمولاً سریع‌تر و ایمن‌تر از سنسور های نوری به‌کارگرفته شده در وان پلاس ۱۲ هستند. برخلاف یک سنسور اپتیکال، سنسور های اولترسونیک می‌توانند حتی با انگشتان خیس یا کثیف نیز کار کنند. این ویژگی در گوشی های سطح بالایی مانند گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ یا پیکسل ۹ پرو گوگل دیده می‌شود.

مشخصات نمایشگر وان پلاس ۱۳ منتشر شد: ساخت BOE

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

نوشته تصاویر واقعی وان پلاس ۱۳ رنگ‌بندی و طراحی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.