موتورولا Moto G15 در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

موتورولا Moto G15 در میان داده های بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه جانشین Moto G14 می‌شود که در آگوست ۲۰۲۳ رونمایی شده است. لیست Geekbench، برخی از مشخصات سخت‌افزاری گوشی آینده موتورولا را نشان می‌دهد.

موتورولا Moto G15 از اندروید ۱۵ برخوردار است

موتورولا G14 یا G15 مدل های مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند که قیمتی کمتر ۱۰,۰۰۰ روپیه (تقریباً معادل ۱۲۰ دلار) دارند. این سری معمولاً مناسب کسانی است که نمی‌خواهند هزینه زیادی بپردازند. لیست بنچمارک گیک‌بنچ، نام این تلفن هوشمند آینده موتورولا یعنی «Moto G15» را تایید می‌کند. این گوشی توانسته در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۳۴۰ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۱,۳۱۱ را ثبت کند. برای مقایسه بهتر، نسخه ۸ گیگابایتی Motorola G14 در این بنچمارک (Geekbench v6.3.0) موفق به کسب امتیازات ۴۴۷ و ۱,۵۷۷ شده بود.

داده های بنچمارک Geekbench

لیست Geekbench نشان می‌دهد که موتورولا Moto G15 دارای ۴ گیگابایت حافظه رم بوده و به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۵ به دست کاربران خواهد رسید. با توجه به آنکه این دستگاه یک گوشی اقتصادی محسوب می‌شود، برخورداری از اندروید ۱۵، نکته مثبتی است. در حال حاضر تراشه در نظر گرفته شده برای Moto G15 مشخص نیست؛ اما می‌دانیم که چیپست این دستگاه از پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 بهره‌مند است.

مطابق با گزارش منبع، گوشی هوشمند آینده موتورولا به تراشه ۸ هسته‌ای مجهز می‌شود که شش هسته آن با فرکانس ۱.۷۰ گیگاهرتز و دو هسته آن با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز کار می‌کنند. موتورولا G14 از چیپست Unisoc T616 برخوردار بود. با توجه به آنکه Moto G14 یک تلفن هوشمند 4G است، پس این احتمال نیز وجود دارد که جانشین آن یک دستگاه 4G باشد؛ اما در حال حاضر نمی‌توان به‌طور قطعی درباره این مورد اظهار نظر کرد.

موتورولا Moto G14 با تراشه Unisoc و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره موتورولا G15 وجود ندارد. اما با توجه به ظاهر شدن این گوشی در میان داده های گیک‌بنچ، انتظار می‌رود که در روز های آینده، جزئیات بیشتری درباره این تلفن هوشمند منتشر شود. با توجه به آنکه موتورولا G14 با قیمت ۹,۹۹۹ روپیه در کشور هند عرضه شد، احتمالاً این دستگاه نیز در بازه قیمتی مشابهی به دست کاربران خواهد رسید.

نظر شما چیست؟

نوشته موتورولا Moto G15 در بنچمارک Geekbench مشاهده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.