تغییرات قابل توجه آپدیت One UI 7 سامسونگ نسبت به ویدئوهای منتشر شده تا کنون

اگر همه چیز طبق روال چند سال گذشته پیش می‌رفت، باید اواسط پاییز شاهد عرضه آپدیت اندروید ۱۵ سامسونگ با رابط کاربری One UI 7.0 می‌بودیم. با این حال کره‌ای‌ها امسال راهبرد متفاوتی پیش‌گرفته‌اند. با توجه به رونمایی رسمی از رابط‌کاربری‌های جدید دیگر برندهای اندرویدی که مبتنی بر اندروید ۱۵ است، تقریبا با قطعیت می‌توان گفت که سامسونگ آخرین برندی خواهد بود که رابط کاربری جدیدش (مبتنی بر اندروید ۱۵) را رونمایی و عرضه می‌کند. اما دلیل این تاخیر یا تغییر راهبرد چیست؟ به تازگی گزارش شده که تغییرات قابل توجه آپدیت One UI 7 سامسونگ نسبت به ویدئوهای منتشر شده تا کنون، نشان از برنامه گسترده آن‌ها برای این آپدیت جدید دارد.

تغییرات آپدیت One UI 7 سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید، حدودا ۳ هفته پیش بود که سه ویدئو کوتاه از آپدیت One UI 7 سامسونگ روی گلکسی S24 Ultra منتشر شد. این ویدئوها در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ امسال یا SDC24 تهیه شده بود. باید توجه داشت که آپدیت One UI 7 حتی در این رویداد کاملا معرفی نشده بود و گویا چیزی که ما در ویدئوها دیدیم، با نسخه نهایی فاصله دارد.

آپدیت One UI 7 سامسونگ

آپدیت One UI 7 سامسونگ

هنوز تاریخی برای عرضه نسخه بتا توسعه‌دهنده یا عمومی (که گویا همزمان با هم منتشر خواهد شد) وجود ندارد. به همین دلیل هنوز مشخص نیست که چه زمانی می‌توان نگاه رسمی به آپدیت وان یو‌ای ۷ داشت.

آنطور که گزارش شده، آپدیت One UI 7 کمی بیش از حد سریع در حال تکامل است و منابع می گویند این رابط کاربری نسبت به ویدئوهای منتشر شده از کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ تغییرات قابل توجهی تجربه می‌کند.

با توجه به اینکه چنین تغییرات بزرگی در دست توسعه بوده، قابل درک است که چرا این شرکت تصمیم گرفته انتشار آپدیت نهایی را به تاخیر بیاندازد.

سه ویدئو کوتاه از آپدیت One UI 7 سامسونگ روی گلکسی S24 Ultra منتشر شد

ویدئوهای منتشر شده از One UI 7 نشان دهنده آیکون‌های جدید، پنل نوتیفیکیشن اصلاح‌شده، پنل تنظیمات سریع جدید، منو برنامه‌های اخیر به‌روزشده و نرم افزار جدید دوربین بودند.

در حالی که بسیاری از این تغییرات جالب توجه بودند، گویا در حال حاضر بسیاری از آن‌ها تغییر کرده است. مشخص نیست که این تغییرات چقدر عمیق یا سطحی هستند، با این حال گزارش جدید می‌گوید که تغییراتی در آیکون‌ها، انیمیشن‌ها و سایر بخش های رابط کاربری خواهیم دید.

در حال حاضر نسخه‌های آزمایشی آپدیت One UI 7.0 سامسونگ باگ دارند و به همین دلیل آماده انتشار عمومی نیستند. علاوه بر آن به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد راهبرد جدیدی برای عرضه آپدیت‌های نرم افزاری خود داشته باشد.

به این صورت که شاید از این به بعد، آپدیت جدید رابط کاربری همراه با پرچمدار جدید سری Galaxy S عرضه شود. به این ترتیب تجربه نرم افزاری و سخت افزاری جدید همراه با هم ارائه خواهد شد. در عرضه One UI 6 دیدیم که ابتدا نسخه ۶ عرضه شد، سپس و تنها چند ماه بعد با گلکسی S24 نسخه ۶.۱ ارائه شد، کمی بعدتر نسخه ۶.۱.۱ رسید و گویا سامسونگ می‌خواهد این آشفتگی را هم مدیریت کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید سامسونگ می‌تواند آپدیت جذابی را با One UI 7 عرضه کند؟

نوشته تغییرات قابل توجه آپدیت One UI 7 سامسونگ نسبت به ویدئوهای منتشر شده تا کنون اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.