آیفون 17 ایر با دوربین تکی 48 مگاپیکسلی و نمایشگر 6.6 اینچی معرفی خواهد شد

در ماه‌های اخیر، چندین منبع معتبر ادعا کرده‌اند که اپل قصد دارد سال آینده یک مدل آیفون 17 بازطراحی‌شده با ضخامت بسیار باریک را عرضه کند. نام این دستگاه هنوز مشخص نیست، اما درحال‌حاضر از آن به‌عنوان «iPhone 17 Air» یا «iPhone 17 Slim» یاد می‌کنیم. طبق یک گزارش جدید، آیفون 17 ایر آینده دارای نمایشگر 6.6 اینچی، تراشه A19 با 8 گیگابایت حافظه رم و دوربین 48 مگاپیکسلی تکی در پنل پشتی و دوربین 24 مگاپیکسلی سلفی خواهد بود.

آیفون 17 ایر

شایعات ضدونقیضی در مورد طراحی و مشخصات آیفون باریک آینده اپل وجود دارد، اما اکثر منابع توافق کرده‌اند که صفحه‌نمایش آن حدود 6.6 اینچی خواهد بود. در ماه جولای، مینگ چی کو، تحلیلگر زنجیره تأمین اپل، بیان کرد که انتظار دارد این دستگاه دارای یک تراشه استاندارد A19، طراحی جزیره پویا، یک دوربین پشتی تکی و یک مودم 5G طراحی‌شده توسط اپل باشد.

در یادداشت تحقیقاتی این هفته با بانک سرمایه‌گذاری Haitong International، تحلیلگر جف پو نیز تأیید کرد که مدل باریک آیفون 17 دارای صفحه‌نمایش 6.6 اینچی و تراشه A19 با همان فرآیند 3 نانومتری TSMC است که برای تراشه A18 Pro استفاده شده است. او همچنین انتظار دارد که این دستگاه دارای فریم آلومینیومی، Face ID، دوربین پشتی تکی 48 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی و 8 گیگابایت رم برای اجرای ویژگی‌های Apple Intelligence باشد.

آیفون 17 ایر

آیفون 17 ایر

Pu انتظار دارد که مدل باریک آیفون 17 در مقایسه با مدل‌های قبلی آیفون از طراحی جدید قابل‌توجهی برخوردار باشد. او گفت که این دستگاه یک آیفون میان‌رده خواهد بود که جایگزین مدل پلاس خواهد شد، چراکه انتظار ندارد آیفون 17 پلاس در سال آینده عرضه شود.

اپل احتمالاً در ماه سپتامبر 2025/شهریور 1404 از آیفون 17 ایر خود رونمایی خواهد کرد، بنابراین این دستگاه هنوز تا فاصله زیادی تا عرضه دارد و برخی از ویژگی‌های آن ممکن است آن زمان تغییر کند.

نظر شما درباره مشخصات آیفون 17 ایر اپل چیست؟

نوشته آیفون 17 ایر با دوربین تکی 48 مگاپیکسلی و نمایشگر 6.6 اینچی معرفی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.