آیپد مینی 2024 اپل با رم 8 گیگابایتی در وبسایت گیک‌بنچ رویت شد

شرکت اپل در روز سه‌شنبه گذشته با صدور یک بیانیه مطبوعاتی ساده از تبلت جدید آیپد مینی 2024 رونمایی کرد. اکنون این تبلت در پایگاه داده گیک‌بنچ مشاهده شده و جزئیات بیش‌تری پیرامون مشخصات آن در دسترس عموم قرار گرفته است.

این دستگاه تحت عنوان iPad 16,2 در وبسایت گیک‌بنچ ظاهر شده و در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به‌ترتیب امتیازات 2817 و 6982 را کسب کرده است. این ارقام با امتیازات کسب شده توسط گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس مطابقت دارند (مدل‌های مذکور تنها دستگاه‌های مجهز به تراشه A17 پرو اپل محسوب می‌شوند).

بایستی توجه داشت که آیپد جدید از نسخه تضعیف شده تراشه A17 پرو بهره می‌گیرد. تعداد هسته‌های GPU این نیمه‌هادی نسبت به تراشه موجود در سری آیفون 15 پرو یک واحد کاهش یافته است. مهم‌تر از همه اینکه فهرست گیک‌بنچ وجود حافظه رم 8 گیگابایتی در آیپد مینی نسل 7 را مورد تائید قرار می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که این ویژگی یکی از مولفه‌های حیاتی برای اجرای Apple Intelligence پس از عرضه آن در قالب iPadOS 18.1 خواهد بود.

مدل 128 گیگابایتی آیپد مینی 2024 با اتصال وای‌فای، 499 دلار/599 یورو/ 499 پوند قیمت‌گذاری شده است. قیمت در نظر گرفته شده برای مدل پایه سیم‌کارت‌خور این تبلت نیز برابر با 649 دلار/ 769 یورو/ 649 پوند است. پیش‌سفارش این محصول هم‌اکنون آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها فروش فراگیر آن نیز از روز 23 اکتبر (2 آبان ماه) شروع خواهد شد.

آیپد مینی 2024 در وبسایت گیک‌بنچ

نوشته آیپد مینی 2024 اپل با رم 8 گیگابایتی در وبسایت گیک‌بنچ رویت شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.