طراحی دستبند شیائومی Smart Band 9 Active را در رندرهای رسمی ببینید

تقریبا ۳ ماه از معرفی شیائومی اسمارت بند 9 با عمر باتری 21 روزه می‌گذرد. در حالی که به تازگی اولین گزارش‌ها را درباره شیائومی اسمارت بند ۹ پرو شنیدیم، امروز می‌توانید طراحی دستبند شیائومی Smart Band 9 Active را در رندرهای رسمی ببینید.

طراحی دستبند شیائومی Smart Band 9 Active

مدتی هست که سری اسمارت بند شیائومی شامل سه مدل زیر می‌شود:

  1. ۱- مدل پایه
  2. ۲- مدل اکتیو
  3. ۳- مدل ​​پرو

مدل پایه نمایشگر کوچکتری دارد و بیشتر حالت دستبند را حفظ می‌کند. مدل اکتیو نمایشگر کمی بزرگتر را ارائه می‌کند و مدل پرو طبیعتا پیشرفته‌ترین عضو خانواده است.

امروز اولین رندرهای اسمارت بند 9 اکتیو منتشر شده و طراحی آشنایی را نشان می‌دهد که چندان متفاوت از Band 8 Active نیست.

دستبند هوشمند شیائومی Smart Band 9 Active دارای صفحه نمایش بزرگتر از مدل پایه Smart Band 9 و بدنه مقاوم متناسب با نام Active است.

شایعات حاکی از آن است که اندازه صفحه نمایش 1.47 اینچی خواهد بود و این گجت پوشیدنی تا 18 روز عمر باتری را با یک بار شارژ ارائه می دهد. شیائومی به طور رسمی برنامه های عرضه خود را تایید نکرده، اما به احتمال زیاد Band 9 Active را به زودی با برچسب قیمتی مشابه Smart Band Active 8 یعنی حدود ۲۵ یورو عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره این دستبند هوشمند شیائومی چیست؟ شما کدام یک از اعضای این خانواده را انتخاب خواهید کرد؟

نوشته طراحی دستبند شیائومی Smart Band 9 Active را در رندرهای رسمی ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.