چگونه برنامه‌های مدیریت خواب را در گوشی‌های سامسونگ گلکسی کنترل کنیم؟

ما در این مطلب قصد داریم هر ترفندی که برای کنترل و مدیریت برنامه‌های خواب به آنها نیاز دارید را برای شما ارائه کنیم. این برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند تا به راحتی به خواب بروید و تجربه خوبی در خواب عمیق را تجربه کنید. معمولا One UI گوشی‌های سامسونگ به شما این امکان را می‌دهند تا فعالیت‌های مربوط به پس‌زمینه را کاهش دهید و در نتیجه تمرکز بهتری در هنگام خواب داشته باشید.

بسیاری از افراد قبل از خواب به غیرفعال کردن برنامه‌ها اقدام می‌کنند، اما بسیاری از کاربران نیز وجود دارند که نحوه استفاده از این برنامه‌ها را نمی‌دانند، اگر شما هم جزو این افراد هستید، اصلا نگران نباشید چرا که ما ترفندهای متعددی را در ادامه برایتان ارائه کرده‌ایم که می‌‌توانید با استفاده از آنها نسبت به مدیریت برنامه‌های خواب اقدام کنید.

این اپلیکیشن‌ها می‌‌توانند خوابی راحت و بدون استرسی را برای شما به ارمغان بیاورند، حتی چرت‌های کوتاه شما را نیز تنظیم می‌کنند‌. پس اگر درگیر بی‌خوابی هستید، استرس دارید و یا خوابتان سبک است، این برنامه‌ها برای شما کاربردی خواهند بود. با برنامه‌های مدیریت خواب که به صورت مستقیم بر چرخه خواب نظارت دارند، صبح‌های دلپذیری را تجربه خواهید کرد.

شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از صداهای دریا، پرندگان، باران و… را انتخاب کنید تا صبح‌ها با این صداها از خواب بیدار شوید. در هر صورت ما به شما در ادامه چند راهکار جالب را ارائه کرده‌ایم تا با استفاده از آنها بتوانید نسبت به مدیریت برنامه‌های خواب اقدام کنید. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

مدیریت برنامه‌های خواب

همانطوری که در مقدمه نیز به آن اشاره کردیم، برنامه‌های خواب فعالیت‌های مربوط به پس‌زمینه را کاهش می‌دهند و در نتیجه تمرکز بهتری در هنگام خواب خواهید داشت. این اپلیکیشن‌ها خوابی راحت و بدون استرسی را برای شما به ارمغان می‌آورند، حتی چرت‌های کوتاه شما را نیز تنظیم می‌کنند‌.

مطالب پایین را نیز بخوانید:

  • 7 ترفند برای افزایش کیفیت صدای گوشی‌های سامسونگ گلکسی
  • چند راهکار برای رفع مشکل صفحه سیاه در گوشی‌های سامسونگ

پس اگر درگیر بی‌خوابی هستید، استرس دارید و یا خوابتان سبک است، این برنامه‌ها برای شما مفید و کاربردی خواهند بود و می‌توانید با صداهایی همچون دریا، پرندگان، باران و… از خواب بیدار شوید. ما در ادامه مراحلی را که می‌توانید این برنامه‌ها را مدیریت کنید، ذکر کرده‌ایم، با ما همراه باشید.

مرحله 1: برنامه تنظیمات را باز کنید و سپس وارد Battery شوید. سپس روی Background usage limits ضربه بزنید.

مرحله 2: در این بخش باید روی Sleeping apps or Deep sleeping apps ضربه بزنید. در این مرحله باید به گام دوم بروید.

مرحله 3: هم اکنون روی آیکون به علاوه در بالا سمت راست کلیک کنید و تمام برنامه‌هایی که که می‌خواهید آنها را در هنگام خواب غیرفعال کنید انتخاب کرده و سپس روی Add ضربه بزنید. حالا موفق شدید برخی از برنامه‌های دلخواه خود را به لیست اضافه کنید!

هنگامی که برنامه‌ها را در هنگام خواب غیرفعال کنید، چه اتفاقی برای برنامه رخ می‌دهد؟

هنگامی که برنامه‌ها را در هنگام خواب غیرفعال می‌کنید، بنا بر نوع برنامه اتفاقات خاصی رخ می‌دهد. برای مثال، اگر یک برنامه نظارت بر خواب را به این لیست اضافه کنید، رابط کاربری گوشی می‌‌تواند بر اساس میزان باتری دستگاه نوتیفیکیشن‌های جدید را بررسی کند. بنابراین اعلان‌های برنامه موردنظر ممکن است در دستگاه سامسونگ شما با تاخیر در دستگاه ارائه شوند.

از طرفی دیگر، هنگامی که برنامه‌ای را در حالت خواب قرار می‌دهید، دستگاه به صورت خودکار مصرف باتری این برنامه را محدود می‌کند. بنابراین هنگامی که از آن استفاده نکنید، همگام‌سازی اطلاعات یا استفاده از منبع دستگاه محدود و یا متوقف می‌شود. پس دیگر هیچ نوتیفیکیشنی از برنامه خاص دریافت نخواهید کرد.

چگونه از متوقف شدن برنامه‌های نظارت خواب جلوگیری کنیم؟

گوشی سامسونگ شما به صورت پیش‌فرض و بر اساس میزان استفاده شما از آن برنامه‌ها، برنامه‌هایی را برای چرخه نظارت بر خواب در نظر می‌گیرد در حالی که اگر از برخی از برنامه‌ها استفاده نکنید، گوشی به صورت خودکار آنها را در حالت خواب قرار می‌دهد و متوقف خواهند شد.

مطالب پایین را نیز بخوانید:

  • چرا سنسور ردیاب خواب در سامسونگ گلکسی واچ به خوبی کار نمی‌کند؟ + چند ترفند کاربردی
  • چگونه استیکرهای سفارشی را در سامسونگ پیدا، ایجاد و یا حذف کنیم؟ + معرفی چند راهکار

ولی در هر صورت شما می‌توانید این برنامه‌ها را در سامسونگ خود غیرفعال کنید. ما در ادامه مراحلی را برای شما ارائه کرده‌ایم که می‌‌توانید با استفاده از آنها نسبت به متوقف کردن این برنامه‌ها اقدام کنید:

مرحله 1: در ابتدا وارد برنامه تنظیمات شوید و سپس روی Battery بزنید. حالا گزینه Background usage limits را انتخاب کنید. حالا به مرحله بعدی بروید.

مرحله 2: در این بخش باید روی دکمه Put unused apps to sleep بزنید تا برنامه موردنظر غیرفعال شود. این امر باعث می‌شود که برنامه‌ها به صورت خودکار غیرفعال نشوند.

شما همچنین می‌توانید برنامه‌های مهم را به لیست Never sleeping apps اضافه کنید. هنگامی که این کار را به پایان رساندید، One UI این برنامه‌های خاص را متوقف نخواهد کرد. به همین آسانی موفق شدید از غیرفعال شدن برخی از برنامه‌ها در هنگام استفاده نشدن جلوگیری کنید.

سخن پایانی

ما سعی کردیم در این مطلب هر ترفندی که برای کنترل برنامه‌های مدیریت خواب در گوشی‌های سامسونگ گلکسی به آن نیاز دارید را برای شما ارائه کنیم و به بررسی دیگر بخش‌ها بپردازیم. معمولا One UI گوشی‌های سامسونگ به شما این امکان را می‌دهند تا فعالیت‌های مربوط به پس‌زمینه را کاهش دهید و در نتیجه تمرکز بهتری در هنگام خواب داشته باشید.

برنامه‌های نظارت بر خواب فعالیت‌های برنامه‌های مربوط به پس‌زمینه را کاهش می‌دهند و در نتیجه تمرکز بهتری در هنگام خواب خواهید داشت. این اپلیکیشن‌ها خوابی راحت و بدون استرسی را برای شما به ارمغان می‌آورند، حتی چرت‌های کوتاه شما را نیز تنظیم می‌کنند‌.

پس اگر درگیر بی‌خوابی هستید، استرس دارید و یا خوابتان سبک است، این برنامه‌ها برای شما مفید و کاربردی خواهند بود و می‌توانید با صداهایی همچون دریا، پرندگان، باران و… از خواب بیدار شوید. ما در این مطلب راهکارهایی را ارائه کردیم تا به راحتی بتوانید این برنامه‌ها را مدیریت کنید.

در نهایت، به پایان این مطلب رسیدیم. از اینکه تا اینجا همراه ما بودید سپاسگزاریم. امیدواریم که راهکارهای داده شده برای شما مفید واقع شده باشند و توانسته باشید با استفاده از آنها نسبت به کنترل برنامه‌های مدیریت خواب در گوشی‌های سامسونگ گلکسی اقدام کنید. لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

نوشته چگونه برنامه‌های مدیریت خواب را در گوشی‌های سامسونگ گلکسی کنترل کنیم؟ اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.