جزئیات جدید درباره گوشی پوکو M7 در فضای مجازی منتشر شد

کمپانی شیائومی با عرضه طیف گسترده محصولات خود که پاسخگوی نیازهای مختلف کاربران هستند؛ کماکان توجه مخاطبان را به سوی خود جلب می‌کند. برند چینی با هدف برداشتن یک گام روبه جلو دیگر در دنیای فناوری، رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند رده پایین جدید را افزایش می‌دهد. در همین راستا وبسایت Gizmochina اخیرا موفق به شناسایی گوشی‌های ردمی 14 و پوکو M7 در پایگاه داده IMEI شده است.

گوشی Redmi 14 4G با شماره مدل‌های 25028RN03L، 25028RN03I، 25028RN03Y و 25028RN03A در پایگاه داده IMEI رویت شده است. حروف انتهای شماره مدل‌ها نشان‌دهنده منطقه عرضه گوشی است. به‌عنوان مثال حرف L نشان‌دهنده عرضه دستگاه در منطقه آمریکای لاتین و حرف I نشان‌دهنده عرضه آن در بازار هندوستان است.

حرف Y در انتهای شماره مدل گوشی نشان‌دهنده Redmi 14 4G نسخه NFC است؛ در حالی‌که حرف A به نسخه غیر NFC دستگاه اشاره دارد. این دستگاه‌ها از اسامی رمز watt و volt استفاده خواهند کرد.

مشخصات فنی ردمی 14 هنوز فاش نشده است. با این‌حال انتظار می‌رود که این گوشی از مشخصاتی مشابه با ردمی 13 برخوردار باشد. ردمی 13 از مشخصاتی کاملا مشابه با مدل نسل قبلی خود برخوردار است. ردمی 14 یک گوشی هوشمند کمی بهبودیافته به‌شمار خواهد رفت. انتظار می‌رود که این دستگاه در سه ماهه دوم سال 2025 عرضه شود. همچنین ردمی 14 احتمالا نسخه ری‌برند شده پوکو M7 قلمداد خواهد شد.

پوکو M7 4G با شماره مدل‌های 25028PC03G، 25028PC03I و 25028PC03Y شناسایی شده است. این‌بار نیز حروف انتهایی شماره مدل‌ها به منطقه عرضه آنها اشاره دارد. حرف Y متعلق به نسخه جهانی گوشی بدون اتصال NFC بوده و حرف I به نسخه قابل عرضه در بازار هندوستان اشاره دارد. هر دو مدل بیانگر تلاش شیائومی برای حفظ تعادل قیمت و عملکرد در محصولات رده پایین خود است.

اکنون کارشناسان مشتاقانه منتظرند تا ببینند که ردمی 14 و پوکو M7 بر بازار گوشی‌های هوشمند چه تاثیری خواهند داشت.

نوشته جزئیات جدید درباره گوشی پوکو M7 در فضای مجازی منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.