گوشی اقتصادی آنر X5b در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

آنر احتمالاً در حال برنامه‌ریزی برای معرفی یک تلفن هوشمند جدید ارزان‌قیمت جدید است. آنر X5b به‌تازگی موفق به دریافت گواهینامه‌‌ای شده که نشان‌دهنده عرضه جهانی آن در آینده‌ای نزدیک است.

آنر X5b از تراشه مدیاتک Helio G36 برخوردار خواهد بود

گوشی Honor X5b با شماره مدل GFY-LX2P، در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. این تاییدیه، برخی از مشخصات تلفن هوشمند مذکور را نشان می‌دهد. با نگاهی به تصویر منتشر شده توسط گوگل پلی، می‌توان صفحه نمایش Honor X5b را مشاهده کرد که با حاشیه های ضخیم احاطه شده است. دوربین سلفی نیز درون یک ناچ قطره‌ای شکل دیده می‌شود.

داده های کنسول گوگل پلی

این تلفن هوشمند، جانشین Honor X5 خواهد شد. انتظار می‌رود که تراشه مدیاتک Helio G36 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی آینده آنر را بر عهده داشته باشد. این دستگاه از ۴ گیگابایت حافظه رم نیز برخوردار خواهد بود. Honor X5b با اندروید ۱۴ در کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. این گوشی دارای صفحه نمایشی با وضوح ۱۶۲۰ در ۷۲۰ پیکسل (HD+) با تراکم 320ppi خواهد بود. مشاهده آنر X5b در میان داده های کنسول گوگل پلی نشان می‌دهد که زمان زیادی تا معرفی آن برای عرضه در بازار های جهانی نمانده است.

نگاهی به مشخصات Honor X6b

در اوایل سال جاری میلادی، Honor X6b معرفی شد که یکی دیگر از گوشی های هوشمند مقرون‌به‌صرفه این سری است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی TFT LDC با رزولوشن HD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی است. تراشه مدیاتک Helio G85 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده دارد. این دستگاه با حداکثر ۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسد.

آنر X6b با تراشه مدیاتک Helio G85 رسما معرفی شد

دو لنز دوربین در قاب پشتی Honor X6b دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین تشخیص عمق، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه از باتری پرظرفیت ۵,۲۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند اقتصادی آینده آنر چیست؟

نوشته گوشی اقتصادی آنر X5b در کنسول گوگل پلی مشاهده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.