نمایشگر سری گلکسی اس 25 تفاوت اندازه و تغییرات طراحی پنل جلویی این گوشی‌ها را نشان می‌دهد

انتظار می‌رود سامسونگ گوشی‌های پرچمدار سری Galaxy S25 خود را در اوایل سال 2025 معرفی کند، اما قطعات این گوشی‌ها درحال‌حاضر مراحل تولید را سپری می‌کنند. تصویری که امروز توسط افشاگر Ice Universe منتشر شده است، پنل نمایشگر هر سه عضو سری گلکسی اس 25 را درکنار یکدیگر نشان می‌دهد که تفاوت اندازه و حاشیه نمایشگر آن‌ها را مشخص می‌سازد.

نمایشگر سری گلکسی اس 25

همان‌طور که در تصویری از پنل‌های صفحه‌نمایش گلکسی S25+ ،S25 و S25 Ultra نشان داده شده است، از برخی جهات، ازجمله اندازه و ابعاد نمایشگر، این گوشی‌ها مشابه مدل‌های قبلی خود خواهند بود.

این تصویر همچنین نگاه اجمالی دیگری به طراحی مدل اولترا با انحنای بیشتر گوشه‌های دستگاه دارد. گلکسی اس 25 اولترا مانند مدل پایه و پلاس دارای گوشه‌های گرد خواهد بود که به ارگونومی بهتر آن به‌خصوص در استفاده با یک دست کمک می‌کند.

نمایشگر سری گلکسی اس 25

نمایشگر سری گلکسی اس 25

اگرچه گوشه‌های مدل اولترا به اندازه S25 و +S25 گرد نیست و این امر به‌خاطر وجود اسلات S Pen است. رندرهای اولیه اسلات S Pen را در S25 Ultra نشان نمی‌دادند، اما افشاگری جدیدتر نشان می‌دهد که اسلات S Pen هنوز هم در مدل اولترا وجود دارد.

این تصویر همچنین نشان می‌دهد که سری گلکسی S25 دارای حاشیه‌های حداقلی نمایشگر مانند سری S24 خواهد بود. مانند حاشیه‌ها، مشخصات نمایشگر نیز احتمالاً در سال آینده بدون تغییر باقی می‌ماند، اگرچه ما امیدواریم که سامسونگ از محافظ نمایشگر Gorilla Glass Armor در هر سه مدل استفاده کند.

Gorilla Glass Armor برای اولین بار در Galaxy S24 Ultra عرضه شد و یک تغییردهنده بازی برای نحوه نمایش محتوا در گوشی‌های هوشمند است. در مقایسه با Gorilla Glass Victus 2 و دیگر نسخه‌های قبلی Gorilla Glass، نسخه Armor مقاومت دربرابر خراش شگفت‌انگیزی دارد که نیاز به محافظ صفحه را کاهش داده و انعکاس و تابش نور را به‌شدت کاهش می‌دهد.

امسال سامسونگ تنها از محافظ Gorilla Glass Armor در گلکسی اس 24 اولترا استفاده کرد و گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی زد فولد 6 به Gorilla Glass Victus 2 مجهز شدند. گلکسی تب اس 10 پلاس و تب اس 10 اولترا نیز دارای پوشش ضد انعکاس مشابه اس 24 اولترا هستند، اما از Gorilla Glass Armor استفاده نمی‌کنند.

نظر شما درباره سری گلکسی اس 25 چیست؟

نوشته نمایشگر سری گلکسی اس 25 تفاوت اندازه و تغییرات طراحی پنل جلویی این گوشی‌ها را نشان می‌دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.