دوربین پوکو X7 شیائومی با یک حسگر تصویر خوب همراه خواهد بود

سری X برند پوکو از جمله شناخته‌شده‌ترین محصولات آن است و کاربران محصولات میان‌رده را هدف قرار می‌دهد. این سری محصولات امسال به عدد هفت خواهد رسید و حالا شایعاتی درباره مدل پایه آن داریم. گفته شده که دوربین پوکو X7 شیائومی با یک حسگر تصویر خوب همراه خواهد بود.

دوربین پوکو X7 شیائومی

به صورت کلی انتظار می‌رود POCO X7 یک نسخه ری‌برندشده از Redmi Note 14 Pro 5G باشد، محصولی که چند روز پیش برای بازار چین معرفی شده بود.

ردمی نوت ۱۴ پرو و پرو پلاس با طراحی جدید و استاندارد IP69 رونمایی شد

طبق روند قبلی شیائومی برای محصولات برند پوکو، POCO X7 تا حد زیادی شبیه به Redmi Note 14 Pro 5G خواهد بود، اما تغییراتی در بخش دوربین اصلی وجود خواهد داشت.

در حقیقت شیائومی این تغییر را ایجاد کرده تا POCO X7 ارزان تر شود. شایعاتی وجود دارد که مدل گلوبال ردمی نوت ۱۴ پرو دارای حسگر تصویر 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ است. با این حال گزارش جدید می‌گوید POCO X7 دارای حسگر تصویر 50 مگاپیکسلی IMX882 سونی خواهد بود.

شایان ذکر است که شیائومی برای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۴ پرو در بازار چین از حسگر تصویر Sony LYT-600 بهره می‌برد. مشخص نیست که این حسگر جدید در مقایسه با IMX882 چطور مقایسه می‌شود اما باید گفت حسگر IMX 882 در دستگاهی مثل پوکو F6 استفاده شده است.

مشخصات سخت افزاری پوکو X7 چطور خواهد بود؟

اگرچه هنوز مشخص نیست که POCO X7 چه زمانی رونمایی خواهد شد، اما اطلاعات غیررسمی در مورد گوشی های هوشمندی داریم. شاید جالب باشد بدانید که اسم رمز POCO X7 و Redmi Note 14 Pro 5G با هم مشترک بوده و malachite است. این به معنی مرمر سبز بوده و اشتراک اسم رمز خود کاملا گویای شباهت‌های احتمالی خواهد بود.

بر این اساس می‌توان گفت که POCO X7 مجهز به تراشه مدیاتک Dimensity 7300 Ultra خواهد بود. این یک ارتقاء قابل توجه در مقایسه با POCO X6 5G قبلی است.

در حالی که پوکو X6 با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی عرضه می‌شد اما پوکو X7 مجهز به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این یک ارتقا است و نباید به دلیل کاهش عدد اندازه تصویر (مگایپسکل) فکر کنید عقب‌گرد است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید پوکو X7 انتخاب خوبی می‌تواند باشد؟

نوشته دوربین پوکو X7 شیائومی با یک حسگر تصویر خوب همراه خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.