تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 (2024) با نمایشگر ۱۶۵ هرتزی و تراشه پرچمدار کوالکام معرفی شد

همان‌طور که انتظار می‌رفت، لنوو به‌طور رسمی از تبلت گیمینگ جدید خود با نام Legion Y700 (2024) رونمایی کرد. این یک تبلت قدرتمند با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که برای علاقه‌مندان به دنیای گیم طراحی شده است.

تبلت لنوو Legion Y700 (2024) با ویژگی های جذاب رونمایی شد

لنوو Legion Y700 2024 دارای یک صفحه نمایش ۸.۸ اینچی با وضوح ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (تراکم 343ppi) و رفرش‌ریت ۱۶۵ هرتزی است. این نمایشگر از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و دقت رنگ بالایی با میانگین DeltaE<1 دارد. این پنل دارای فناوری DC dimming بوده، حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را ارائه می‌کند و دارای گواهینامه TÜV Rheinland است که راحتی چشم کاربران را حتی پس از ساعت های طولانی بازی، تضمین می‌کند.

Legion Y700 2024

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Lenovo Legion Y700 (2024) را تامین می‌کند. این دستگاه به حافظه رم LPDDR5X و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 برای عملکرد سریع و کارآمد مجهز شده است. این تبلت از سیستم خنک‌کننده QianKun لنوو برخوردار بوده و دارای محفظه بخار بزرگ ۱۰,۰۰۴ میلی‌متری مربعی است.

صفحه نمایش تبلت لنوو Legion Y700 (2024) دارای فناوری Super Control Dynamic بوده که انعکاس نور را تا ۴۵ دقیقه کاهش می‌دهد و آن را به یک انتخاب عالی برای بازی در فضای باز تبدیل می‌کند. این تبلت همچنین به موتور اختصاصی لنوو Lingjing مجهز شده است که تأخیر لمس را تا ۳۲.۲ درصد و تأخیر شبکه را تا ۴۵.۸ درصد در هنگام اجرای بازی های خاص، کاهش می‌دهد.

لنوو Legion Y700 2024 از دو درگاه USB Type-C برخوردار است

لنوو Legion Y700 2024

مطابق با گزارش Gizmochina، این دستگاه دارای دو پورت USB-C است که امکان شارژ همزمان و استفاده از هدفون سیمی را فراهم کرده و همچنین از خروجی ویدئو DP از طریق یکی از درگاه ها پشتیبانی می‌کند. این تبلت جدید لنوو به موتور خطی X محور و اسپیکر های دوگانه برای صدای فراگیر و بازخورد های لمسی دقیق مجهز شده که تجربه گیمینگ کاربران را بهبود خواهد بخشید.

لنوو Legion Y700 2024 تنها ۳۵۰ گرم دارد و در حقیقت یک تبلت سبک و قابل حمل است. این محصول به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری ZUI 16.1 به دست کاربران خواهد رسید. جدیدترین تبلت لنوو به باتری ۶,۵۵۰ میلی‌آمپری مجهز شده و می‌تواند تا ۱۴.۶ ساعت به پخش ویدئو ادامه دهد. همچنین می‌توان با Legion Y700 (2024) تا ۸.۹ ساعت فقط با یک بار شارژ، بازی کرد.

قیمت و تاریخ عرضه لنوو لژیون Y700 2024

علاقه‌مندان می‌توانند این تبلت جدید لنوو را در رنگ مشکی کربن با قیمت معادل ۴۱۳ دلار (برای نسخه ۱۲+۲۵۶ گیگابایتی) و ۴۲۷ دلار (برای نسخه ۱۶+۵۱۲ گیگابایتی) تهیه کنند. نسخه سفید یخی با قیمت های معادل ۴۲۷ دلار و ۴۸۴ دلار برای پیکربندی های مشابه، عرضه می‌شود.

نسخه Super Control Dynamic با قیمت معادل ۴۷۰ دلار برای نسخه ۱۲+۲۵۶ گیگابایتی و ۵۴۲ دلار برای نسخه ۱۶+۵۱۲ گیگابایتی (با رنگ سفید) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تبلت لنوو تب پلاس با ۸ اسپیکر و قیمت مقرون‌به‌صرفه رونمایی شد

فروش رسمی رنگ مشکی کربنی از ۲۵ اکتبر (۴ آبان) آغاز می‌شود. اما هنوز تاریخ عرضه نسخه سفید رنگ لنوو Legion Y700 2024 اعلام نشده است.

نظر شما درباره این تبلت جدید لنوو چیست؟

نوشته تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 (2024) با نمایشگر ۱۶۵ هرتزی و تراشه پرچمدار کوالکام معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.