تبلت گیمینگ ردمجیک Nova با قیمت ۵۰۰ دلار رسما معرفی شد

برند ردمجیک در زمینه عرضه محصولات گیمینگ شناخته شده است. پیش‌تر شنیده بودیم که آن‌ها در نظر دارند یک تبلت گیمینگ ارائه کنند. این خبر حالا به تحقق پیوسته و تبلت گیمینگ ردمجیک Nova با قیمت ۵۰۰ دلار رسما معرفی شده است.

تبلت گیمینگ ردمجیک Nova

تبلت Nova اولین محصول گیمینگ REDMAGIC در بخش تبلت است. این برند چند سالی هست که گوشی‌های گیمینگ را تولید و عرضه می‌کند. همچنین اخیراً یک لپ تاپ مخصوص بازی را هم معرفی کرده است.

در کنار این محصولات اصلی، تعدادی لوازم جانبی متنوع را نیز با محوریت گیمینگ مثل صفحه کلید و خنک کننده گوشی عرضه می‌کند

تبلت Nova از پایه و به طور خاص برای بازی ساخته شده است، اگرچه می‌توان از آن برای بسیاری از موارد دیگر نیز استفاده کرد. این تبلت طراحی خاصی دارد که ردمجیک آن را «اولین طرح شفاف جهان» می‌نامد. این ادعا به صفحه شیشه‌ای شفاف قاب پشتی اشاره دارد که برخی از اجزای داخلی را به شما نشان می‌دهد. همچنین با استفاده از نورپردازی RGB سفارشی، بیش از پیش برجسته شده است.

قیمت اولیه 500 دلاری قیمت بسیار مناسبی برای تبلتی با این مشخصات است. REDMAGIC در واقع دو نسخه از تبلت گیمینگ نوا را عرضه خواهد کرد.

مدل 500 دلاری با 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. در همین حال، مدل دومی نیز با قیمت 650 دلار با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس قرار می‌گیرد.

هر دو نسخه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه خواهند شد، همان تراشه‌ای که در جدیدترین گوشی گیمینگ آن استفاده می شود.

تبلت نوا همچنین دارای فناوری خنک کننده به ظاهر مناسبی است. برای شروع یک فن خنک کننده وجود دارد. این به خروج هوای گرم از دستگاه کمک می کند. در داخل، یک لوله حرارتی سه بعدی نیز وجود دارد که به پخش آن گرما در اطراف و دفع آن با کمک یک “مجرای هوای داخلی سه بعدی” کمک می کند.

ردمجیک می گوید فن خنک‌کننده با ۲۰ هزار دور در دقیقه کار می کند. از نظر عمر باتری، تبلت گیمینگ نوا یک باتری 10100 میلی آمپر ساعتی دارد که باید برای چندین ساعت بازی کافی باشد.

صفحه نمایش 10.9 اینچی با وضوح 2.8K و رفرش‌ریت 144 هرتز برای بازی‌ها مناسب به نظر می‌رسد.

نظر شما درباره این تبلت گیمینگ Nova چیست؟ فکر می‌کنید برای شما جذاب است؟

نوشته تبلت گیمینگ ردمجیک Nova با قیمت ۵۰۰ دلار رسما معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.