مدل LTE گلکسی Watch FE سامسونگ رسما معرفی شد

حدود ۳ ماه پیش بود که گلکسی واچ FE سامسونگ رسماً معرفی شد. این ساعت هوشمند اقتصادی سامسونگ با قیمت ۱۹۹ دلار در دسترس بود اما ویژگی اتصال مخابراتی نداشت. به تازگی و با افزایش قیمت ۵۰ دلاری مدل LTE گلکسی Watch FE سامسونگ رونمایی شده است.

مدل LTE گلکسی Watch FE سامسونگ

این ساعت هوشمند نسبتاً مقرون‌به‌صرفه با ویژگی‌های سطح بالایی مانند سیستم عامل Wear-OS، صفحه نمایش Super AMOLED و پایش ECG ارائه می شود.

یکی از ویژگی‌های کلیدی Galaxy Watch FE LTE طبیعتا اتصال LTE آن است که به کاربران امکان برقراری تماس، ارسال پیامک و دریافت اعلان‌ها (در هنگام دور بودن از گوشی) را مستقیماً روی مچ دست‌شان می دهد.

این به ویژه برای علاقه مندان به فعالیت‌های ورزشی یا کسانی که ترجیح می‌دهند تلفن همراه خود را در حین فعالیت‌های خارج از منزل کنار بگذارند، جذاب است.

این ساعت هوشمند ارزان سامسونگ دارای تراشه اگزینوس W920 ساخت خود شرکت است که با 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. صفحه نمایش 1.02 اینچی Super AMOLED با قابلیت Always-On، نمایش واضح اطلاعات از جمله زمان، اعلان‌ها و معیارهای تناسب اندام را حتی در فضای باز تضمین می کند.

از نظر پایش سلامت و تناسب اندام، Galaxy Watch FE LTE مجموعه‌ای مناسبی از ویژگی، از جمله موارد زیر را ارائه می‌کند:

  1. ۱- تجزیه و تحلیل ترکیب بدن (میزان چربی، عضله و …)
  2. ۲- پایش ضربان قلب
  3. ۳- خوانش ECG
  4. ۴- اندازه گیری SpO2 – سطح اکسیژن خون
  5. ۵- تجزیه و تحلیل خواب

این ساعت همچنین دارای حسگرهای زیر خواهد بود:

  1. ۱- شتاب سنج
  2. ۲- ژیروسکوپ
  3. ۳- ارتفاع سنج
  4. ۴- فشارسنج

علاوه بر ویژگی‌های سلامت، این ساعت هوشمند از سیستم‌عامل مبتنی بر WearOS بهره می‌برد که به آن امکان دسترسی به برنامه‌ها و خدمات Google را خواهد داد.

برای جفت شدن آسان با دستگاه ها و خدمات مختلف، از Wi-Fi، بلوتوث 5.0 و NFC پشتیبانی می کند. باتری 247 میلی آمپر ساعتی، اگرچه بزرگترین باتری در بازار نیست اما برای بهینه شده و از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

سامسونگ همچنین برای این ساعت گواهی IP68 و مقاومت در برابر فشار ۵ اتمسفری آب (تا عمق ۵۰ متر) را دریافت کرده تا هم دربرابر آب و خاک مقاوم بوده و برای شنا دستگاه قابل اطمینانی باشد.

سامسونگ قیمت ۲۵۰ دلاری را برای مدل LTE گلکسی Watch FE در نظر گرفته که ارتقا منطقی نسبت به مدل Wi-Fi است.

نظر شما درباره این ساعت هوشمند سامسونگ چیست؟

نوشته مدل LTE گلکسی Watch FE سامسونگ رسما معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.