هواوی Mate 70 Pro با ۵ دوربین روی قاب پشتی و نمایشگر لبه خمیده دیده شد

سری Mate را می‌توان مجموعه محصولات پرچمدار کلیدی هواوی دانست. هر چند به دلیل تحریم‌های امریکا دیگر درخشش قبل را در بازار جهانی ندارد اما این شرکت چینی هنوز به مسیر خود ادامه می‌دهد. به تازگی و در تصاویر واقعی می‌بینیم که هواوی Mate 70 Pro با ۵ دوربین روی قاب پشتی و نمایشگر لبه خمیده طراحی شده است.

هواوی Mate 70 Pro

هواوی، میت 60 پرو را آگست سال گذشته معرفی کرد. اگر این برند از جدول زمانی مشابهی برای جانشین آن پیروی کند، میت 70 پرو باید ماه آینده رسما معرفی شود.

البته ما هنوز چیز زیادی درباره Huawei Mate 70 Pro نشنیده‌ایم و این جز اولین داده‌های محکم پیرامون پرچمدار بعدی چینی‌هاست. در تصویر منتشر شده ما محصولی را داریم که به هواوی میت ۷۰ پرو منتسب است. طراحی جزیره دوربین هشت ضلعی روی قاب پشتی و لبه آن را می‌توان اینجا دید که اطلاعات جالبی به ما می‌دهد.

طراحی کلی گوشی با یک قاب پنهان شده، بنابراین ما نمی‌دانیم که پنل پشتی آن دقیقاً چه شکلی است، اما می توانیم ببینیم که دکمه تنظیم صدا و قفل در لبه سمت راست قرار دارد، همچنین ۳ برش روی لبه بالایی آن دیده می‌شود.

همچنین از لبه دستگاه مشخص است که نمایشگر آن خمیده خواهد بود و این خمیدگی خیلی هم کم نیست. در نتیجه نشان می‌دهد هواوی به طراحی خود معتقد است و به سمت نمایشگر تخت یا لبه صاف که اپل و دیگران از آن پیروی می‌کنند، پیش نمی‌رود. نظر من نسبت به این تصمیم مثبت است، شما چطور فکر می‌کنید؟

شایعات قبلی ادعا می‌کردند که هواوی میت 70 پرو از تراشه Kirin 9100 بهره می‌برد و دوربین پشتی آن با دوربین اصلی 60 مگاپیکسلی تجهیز می‌شود. هنوز مشخص نیست که ۵ دوربین دیگر چه مشخصاتی دارد اما بعید نیست که طراحی آن مشابه نسل قبلی و به خصوص مدل‌های پورشه دیزاین باشد، چون به نظر هشت ضلعی می‌آید.

نظر شما درباره این طراحی برای پرچمدار آتی Huawei چیست؟

نوشته هواوی Mate 70 Pro با ۵ دوربین روی قاب پشتی و نمایشگر لبه خمیده دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.