کنسول نینتندو سوئیچ 2 در اوایل سال 2025 عرضه خواهد شد

وبسایت Vandal Radio اخیرا جزئیات جدیدی از کنسول آینده نینتندو سوئیچ 2 را منتشر کرده است. شرکت Blade یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی برای کنسول‌های بازی به‌شمار می‌رود. رابن مرکادو؛ مدیرعامل این شرکت ادعا کرده که کنسول نینتندو سوئیچ 2 هم‌اکنون در مراحل نهایی توسعه خود قرار داشته و احتمالا در ماه مارس یا آوریل سال آینده عرضه خواهد شد.

به گفته آقای مرکادو کنسول جدید دارای جوی‌کان مغناطیسی همراه با سیستم قفل جهت اطمینان از اتصال ایمن خواهد بود. اگرچه طراحی دقیق جوی‌کان‌ها هنوز تائید نشده است؛ اما به منظور تطبیق جوی‌کان‌ها با طراحی آنالوگ جدید احتمالا ظاهر آنها متفاوت با نسل‌های پیشین خواهد بود. اخیرا عکس‌هایی از نینتندو سو‌ئیچ 2 فاش شده که ظاهرا واقعی هستند.

این تصاویر نشان‌دهنده تغییرات احتمالی از جمله جوی‌کان‌های مغناطیسی و دو درگاه USB-C هستند. بر اساس گزارش‌ها نینتندو به منظور جلوگیری از ورود گردوغبار و بهبود دوام کنسول خود در حال بررسی گزینه‌های جایگزین برای استیک‌های آنالوگ نظیر استیک‌های تخت یا ترک‌پد است. انتظار می‌رود که اندازه نمایشگر کنسول جدید در مقایسه با مدل نسل اول اندکی افزایش یافته و به 8 اینچ برسد.

بعلاوه اکتشافات اخیر در فریم‌ور Switch 18.0.0 نشان می‌دهند که نینتندو سوئیچ 2 احتمالا با عناوین نسل‌های پیشین سازگاری خواهد داشت. یک نقطه اتصال جدید موسوم به compat می‌تواند امکان پشتیبانی از بازی‌های نسل‌های مختلف را فراهم نموده و از فایل‌ها در برابر سرقت محافظت نماید.

اگرچه قیمت‌گذاری نینتندو سوئیچ 2 هنوز اعلام نشده است؛ اما برآوردها از برچسب قیمتی 400 تا 500 یورویی حکایت دارند. این موضوع موجب می‌شود تا کنسول جدید در جایگاهی بالاتر از نخستین نسل نینتندو سوئیچ و رتبه‌ای پایین‌تر از کنسول‌های بازی نسل فعلی جای گیرد.

نوشته کنسول نینتندو سوئیچ 2 در اوایل سال 2025 عرضه خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.