گوشی تاشو اقتصادی Infinix Zero Flip معرفی شد

گوشی تاشو Infinix Zero Flip برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد. این دستگاه، اولین تلفن هوشمند مجهز به نمایشگر تاشو اینفینیکس است که گامی مهم برای این شرکت در بازار رقابتی گوشی های هوشمند محسوب می‌شود.

گوشی تاشو Infinix Zero Flip از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه مدیاتک برخوردار است

اینفینیکس زیرو فلیپ دارای یک صفحه نمایش ۶.۹ اینچی AMOLED LTPO با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۶۴۰ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۱,۲۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار داده و از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۲,۱۶۰ نیت برخوردار است.

Infinix Zero Flip

نمایشگر بیرونی گوشی تاشو Infinix Zero Flip دارای اندازه ۳.۶۴ اینچی با وضوح ۱۰۶۶ در ۱۰۵۶ پیکسل است. این صفحه نمایش دارای رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱,۱۰۰ نیت است و همچنین توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود. این پنل تضمین می‌کند که کاربران تجربه تماشای باکیفیتی خواهند داشت، چه در هنگامی که گوشی تا شده یا باز شده باشد. Infinix Zero Flip در حالت باز شده دارای ابعاد ۷۳.۴ در ۷.۶۴ در ۱۷۰.۳۵ میلی‌متر بوده و در حالت تا شده دارای ابعاد ۷۳.۴ در ۱۶.۰۴ در ۸۷.۴۹ میلی‌متر است. این دستگاه وزن ۱۹۵ گرمی دارد.

Infinix Zero Flip

دوربین سلفی این گوشی تاشو اینفینیکس به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN1 با پشتیبانی از فوکوس خودکار مجهز شده است. در قاب پشتی شاهد قرارگیری دو لنز دوربین هستیم. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ GN5 و لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار بوده و دوربین فوق‌عریض نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد. دوربین های اصلی و سلفی این تلفن هوشمند توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارند که امکان ضبط محتوای ویدئویی خلاقانه را فراهم می‌کند. همچنین ویژگی هایی مانند حالت DV mode و GoPro برای یک تجربه ویدئویی پیشرفته وجود دارد.

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۲۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز گوشی تاشو Infinix Zero Flip را بر عهده دارد. این دستگاه به ۸ گیگابایت حافظه رم (به‌علاوه ۸ گیگابایت رم مجازی) مجهز شده است. این تلفن هوشمند با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 قابل‌تهیه خواهد بود. اینفینیکس زیرو فلیپ از باتری ۴,۷۲۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۷۰ واتی به‌علاوه شارژ معکوس سیمی ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

مطابق با گزارش Gizmochina، این گوشی تاشو اینفینیکس به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری XOS 14.5 به دست کاربران می‌رسد. اینفینیکس قول ارائه دو به‌روزرسانی سیستم عامل و سه سال ارائه آپدیت های امنیتی را داده است. این دستگاه به اسپیکر های دوگانه JBL مجهز شده و دارای یک موتور خطی X محور برای بهبود بازخورد لمسی است. این گوشی از Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۴ و NFC پشتیبانی کرده و همچنین دارای درگاه USB Type-C است.

اینفینیکس زیرو فلیپ با قیمت ۵۹۹ دلار عرضه می‌شود

نسخه ۸ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی Infinix Zero Flip در کشور نیجریه با قیمت معادل ۶۴۵ دلار به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه در رنگ های صورتی و مشکی قابل‌تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند تاشو در بازار جهانی با قیمت ۵۹۹ دلار عرضه می‌شود.

گوشی های Infinix Zero 40 5G و Zero 40 4G با دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شدند

نظر شما درباره Infinix Zero Flip چیست؟

نوشته گوشی تاشو اقتصادی Infinix Zero Flip معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.