ویدیو تبلیغاتی تبلت‌های سری گلکسی تب S10 سامسونگ منتشر شد

روند افشای اطلاعات در خصوص محصولات آینده شرکت سامسونگ اخیرا شتاب بیش‌تری به خود گرفته است. در ابتدا جزئیات قیمت‌گذاری تبلت‌های سری گلکسی تب S10 فاش شد و سپس قیمت گوشی هوشمند گلکسی S24 FE لو رفت. اکنون نیز یک ویدیو تبلیغاتی از تبلت‌های جدید برند کره‌ای در دسترس کاربران قرار گرفته است.

این ویدیو نشان‌دهنده ویژگی‌های آشنا هوش مصنوعی از جمله Circle to Search (با استفاده از قلم S Pen) و تولید هوشمند تصاویر بر اساس طراحی‌های انجام شده توسط کاربر (با کمک قلم S Pen) است. حتی اکنون دکمه مخصوص هوش مصنوعی نیز روی کاور صفحه‌کلید قرار گرفته است؛ الگویی که پیش‌تر در لپ‌تاپ‌های جدید سری گلکسی بوک سامسونگ نیز مشاهده شده است.

تصاویر پیش‌تر فاش شده از صفحه‌کلیدهای جدید به وضوح نشان‌دهنده دکمه مخصوص هوش مصنوعی هستند. تبلت‌های جدید سری گلکسی تب S10 دقیقا همانند مدل‌های سال 2023 در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم خواهند بود. همچنین این تبلت‌ها از ویژگی معمول نمایشگر ثانویه پشتیبانی می‌کنند؛ قابلیتی که به کاربران امکان می‌دهد تا از تبلت خود به‌عنوان یک نمایشگر جانبی برای کامپیوتر شخصی یا لپ‌تاپ ویندوزی خود استفاده کنند.

مدل پایه گلکسی تب S10 پلاس (نسخه وای‌فای با حافظه داخلی 256 گیگابایتی) 1000 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد. همین مدل از گلکسی تب S10 اولترا نیز با برچسب قیمتی 1200 دلاری در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

تصاویری از ویدیو تبلیغاتی سری گلکسی تب S10

سامسونگ مدل‌های 5G این تبلت‌ها را نیز عرضه خواهد کرد؛ اما در حال حاضر جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری آنها هنوز فاش نشده است. بعلاوه امسال از مدل استاندارد گلکسی تب S10 خبری نخواهد بود.

انتظار می‌رود که تبلت‌های سری گلکسی تب S10 و گوشی گلکسی S24 FE در روز پنجشنبه هفته آینده (12 مهر ماه) به‌طور رسمی معرفی شوند. شاخه هندی سامسونگ هم‌اکنون دریافت پیش‌سفارش برای سری گلکسی تب S10 را آغاز کرده است. این فرآیند در واقع بخشی از یک کمپین تبلیغاتی بوده و یک عدد شارژر رایگان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نوشته ویدیو تبلیغاتی تبلت‌های سری گلکسی تب S10 سامسونگ منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.