نخستین ویدیوهای تبلیغاتی سری شیائومی 14T در فضای آنلاین منتشر شد

کمپانی شیائومی امروز و دقیقا یک سال پس از معرفی سری شیائومی 13T از گوشی‌های خانواده 14T رونمایی می‌کند. با این‌حال طی مدت 48 ساعت گذشته شاهد تحولات گسترده‌ای در رابطه با گوشی‌های جدید برند چینی بوده‌ایم.

ابتدا وبسایت ایتالیایی آمازون فرآیند دریافت پیش‌سفارش برای این گوشی‌ها را آغاز کرد. در ادامه شاخه رومانیایی شیائومی ویدیوهای تبلیغاتی از سری شیائومی 14T را منتشر کرد. اکانت جهانی شیائومی چندین تیزر ویدیویی را به معرض نمایش گذاشته است؛ اما این تیزرها جزئیات چندانی را نشان نمی‌دهند.

مدت زمان ویدیوها نیز بسیار کوتاه است؛ اما دو گوشی جدید را نمایش می‌دهند. همان‌طور که در ویدیو نخست مشاهده می‌کنید؛ دوربین‌های شیائومی 14T و 14T پرو به‌طور مشترک با شرکت لایکا مهندسی شده و مجهز به لنزهای Summilux هستند. این ویدیو نشان می‌دهد که شیائومی 14T پرو در حال عکاسی از فاصله 60 میلی‌متری است. اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا این فاصله کانونی دوربین اصلی بوده یا به یکی از حالت‌های زوم اشاره دارد.

کلیپ دوم روی قابلیت‌های فیلمبرداری خصوصا حالت Movie Mode تمرکز دارد. این ویژگی جدید نبوده و پیش‌تر در گوشی‌های سری شیائومی 14 نیز ارائه شده است. این حالت به‌صورت پیش‌فرض نسبت ابعاد را روی 2.29:1 تنظیم می‌کند. این نسبت ابعاد با فرمت کلاسیک آنامورفیک نمایشگر عریض مطابقت داشته و حالت بوکه سینمایی با گزینه تغییر فوکوس خودکار را به دوربین اضافه می‌کند.

آخرین ویدیو مشخصا به سری شیائومی 14T اشاره ندارد؛ بلکه کلیه محصولات جدید قابل معرفی در رویداد امروز را نمایش می‌دهد. این محصولات شامل گوشی‌ها، ایربادهای جدید شیائومی بادز 5 و اسمارت‌واچ جدید کمپانی هستند.

رویداد بزرگ شیائومی، ساعت 14 به وقت گرینویچ آغاز خواهد شد.

نوشته نخستین ویدیوهای تبلیغاتی سری شیائومی 14T در فضای آنلاین منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.