ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 5 Lite رسما معرفی شد

جدیدترین محصول شیائومی در دسته گجت‌های پوشیدنی هوشمند را می‌تواند در زیر برند Redmi آن دید. به تازگی ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 5 Lite معرفی شده که با سیستم عامل HyperOS هم عرضه خواهد شد.

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 5 Lite

ساعت هوشمند Redmi Watch 5 Lite با صفحه نمایش 1.96 اینچی AMOLED عرضه می‌شود که وضوح 410 در 502 پیکسل، حداکثر روشنایی حداکثر 600 نیت، نمایشگر همیشه روشن و پشتیبانی از بیش از 200 واچ‌فیس را ارائه می‌کند.

این محصول سنسورهای مختلف مرتبط با سلامتی را برای ردیابی ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون، پایش استرس و خواب ارائه می کند. همچنین دارای حسگرهای شتاب سنج و ژیروسکوپ اختصاصی نیز می باشد. شیائومی Redmi Watch 5 Lite را به HyperOS مجهز کرده تا با دیگر محصولات آن به راحتی جفت شود. همچنین دستیار صوتی Amazon Alexa AI برای شما در دسترس است.

این ساعت هوشمند از طریق بلوتوث 5.3 نسخه LE به گوشی شما متصل می شود و از GPS هم پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای میکروفون و بلندگوهای داخلی بوده که به آن امکان می‌دهد با استفاده از ۲ میکروفون و با کاهش نویز محیطی تماس بگیرد.

بیش از 50 مورد سفارشی‌سازی ویجت به همراه حالت تئاتر، حالت خروج آب، پیدا کردن گوشی، شاتر دوربین، کرونومتر، زنگ هشدار، تایمر و موارد دیگر وجود دارد.

بیش از 160 حالت ورزشی و گواهی مقاومت در برابر آب تا فشار 5ATM (معادل عمق 50 متر) وجود دارد. حتی می‌تواند هر یک از ضربات و دورهای شما را هنگام شنا ثبت کند.

باتری این ساعت هوشمند 470 میلی آمپر ساعتی بوده که ۱۸ روز عمر باتری را در صورت استفاده عادی و ۱۲ روز را در صورت استفاده پر فشار ارائه می‌کند.

قیمت ساعت هوشمند Redmi Watch 5 Lite

ردمی واچ ۵ لایت شیائومی با رنگ طلایی روشن و مشکی معرفی در دسترس است. قیمت این محصول حدود ۴۸ دلار است که برای پیش فروش‌ها ۴۲ دلار خواهد بود.

نظر شما درباره ساعت هوشمند جدید Redmi چیست؟

نوشته ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 5 Lite رسما معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.