ناتینگ Ear (open) با طراحی خاص open-ear و عمر باتری 30 ساعته رسماً معرفی شد

ناتینگ امروز با معرفی Ear (open)، دسته محصولات صوتی خود را گسترش داد. این برند مستقر در لندن با عرضه این ایربادز به گروه هدفون‌های با طراحی open-ear پیوسته است. این محصول در برابر هدفون‌هایی مانند Sony Linkbuds ،Bose Ultra Open و Huawei FreeClip قرار می‌گیرد. این سومین گجت صوتی Nothing در سال جاری پس از Ear و Ear (a) است که در اوایل امسال عرضه شدند.

ناتینگ Ear (open)

همان‌طور که از نام آن پیداست، Nothing Ear (open) اولین هدفون‌های بی‌سیم با طراحی open-ear از برند ناتینگ هستند. این ایربادز یک طرح روی گوش را ارائه می‌دهد و طراحی نیمه‌شفاف که اکنون امضای Nothing شده است را نیز به‌همراه دارد. این ایربادز اما، بدون ویژگی حذف فعال نویز ارائه می‌شود زیرا Ear (open) برای کاربرانی طراحی شده است که برای آگاهی از موقعیت و راحتی تمام روز ارزش قائل هستند.

ناتینگ Ear (open)

ناتینگ Ear (open)

طراحی همیشه موردتوجه محصولات Nothing بوده است و Ear (open) نیز دارای ظاهر شفافی است که اکنون با نام تجاری این برند مرتبط است. هدفون‌های جدید دارای بلندگوهایی هستند که بیرون گوش شما قرار می‌گیرند و یک سیستم تعادل سه نقطه‌ای با قلاب‌های گوش سیلیکونی دارند. ناتینگ همچنین یک سیستم صوتی جدید با بلندگوهای جهت‌دار برای حفظ نشت صدا و تضمین حریم خصوصی نیز ایجاد کرده است.

وزن هر هدفون 8.1 گرم بوده و هر دو هدفون و کیس دستگاه دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گردوغبار و پاشش آب هستند.

Ear (open) دارای درایورهایی با پوشش تیتانیومی 14.2 میلی‌متری و بلوتوث 5.3 با پشتیبانی از وصل شدن به دو دستگاه به‌صورت همزمان است. هر هدفون دارای میکروفون دوگانه با فناوری Clear Voice 3.0 و کنترل‌های فشاری برای پخش رسانه، کنترل‌های صدا و مدیریت تماس است.

مثل همیشه، ایربادز Ear (open) با اپلیکیشن Nothing X کار می‌کند. می‌توانید پروفایل‌های EQ خود را تغییر دهید و به‌اشتراک بگذارید، کنترل‌ها را سفارشی کنید و نسخه نرم‌افزاری آن‌ها را از برنامه به‌روزرسانی کنید. این هدفون همچنین از Find My Network، حالت تأخیر کم برای بازی و اتصال ChatGPT یکپارچه پشتیبانی می‌کند که برای کار کردن به یک گوشی هوشمند Nothing نیاز دارد.

Ear (open) با 8 ساعت پخش محتوای صوتی توسط هر هدفون با باتری‌های 64 میلی‌آمپرساعتی ارائه می‌شود، درحالی‌که باتری 635 میلی‌آمپرساعتی داخل کیس کل زمان پخش را تا 30 ساعت افزایش می‌دهد. شارژ کیس نیز به USB-C محدود شده است، بدون گزینه شارژ بی‌سیم.

Ear (open) در یک رنگ سفید و با قیمت 149 دلار/149 یورو/129 پوند به‌فروش می‌رسد. پیش‌سفارش‌های این محصول از امروز ازطریق وب‌سایت Nothing.tech انجام می‌شود درحالی‌که فروش آزاد آن قرار است از اول اکتبر آغاز شود.

نظر شما درباره ایربادز ناتینگ Ear (open) چیست؟

نوشته ناتینگ Ear (open) با طراحی خاص open-ear و عمر باتری 30 ساعته رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.