رابط کاربری Nothing OS 3.0 به عنوان آپدیت اندروید ۱۵ ناتینگ رسما معرفی شد

آپدیت اندروید ۱۵ باید به زودی و برای برندهای مختلف عرضه شود. در میان نام‌های بزرگ، یک برند نوپا به تازگی رابط کاربری جدید خود برای جدیدترین سیستم عامل گوگل را معرفی کرده است. رابط کاربری Nothing OS 3.0 به عنوان آپدیت اندروید ۱۵ ناتینگ رسما معرفی شده و در ادامه با هم به بررسی تغییرات آن می‌پردازیم.

رابط کاربری Nothing OS 3.0

کارل پی و تیم Nothing چند ماه است که نسخه بعدی Nothing OS را توسعه داده‌اند. بتای محدود آن همین چند هفته پیش آغاز شد. اما همه چیز تا امروز کاملاً بی‌سروصدا بود.

سرانجام اولین نگاه رسمی به Nothing OS 3.0 ارائه شده و ما می‌توانیم نگاهی به تغییرات و ویژگی‌های جدید آن داشته باشیم.

فونت و انیمیشن های جدید

محیط رابط کاربری با اجرای بهتر فونت N-dot بهینه سازی شده است. یک موتور انیمیشن جدید برای تقویت جلوه‌های ماتریس نقطه‌ای جدید در سرتاسر رابط کاربری وجود دارد. این شرکت نمونه‌هایی از تاثیر تغییرات جدید را در نرم افزار آب و هوای جدید Nothing نشان داد.

تغییرات صفحه قفل

در مورد صفحه قفل، سفارشی‌سازی‌های بیشتری وجود دارد. می‌توانید به راحتی بین ساعت‌های مختلف جابجا شوید یا ساعت را به طور کامل حذف کرده و به جای آن از ویجت‌ها استفاده نمایید. ساعت جدیدی وجود دارد، به خصوص صفحه ساعت آنالوگ کشیده، که بسیار منحصر به فرد و با سلیقه به نظر می رسد. این ساعت را در تصویر زیر می‌بینید:

تغییرات در پنل تنظیمات سریع

تنظیمات سریع بزرگ‌ترین تغییر ظاهری را دریافت کرده‌اند. حالا این جا از فضای موجود استفاده بهتری شده و شما می‌توانید اندازه هر آیتم را مشابه iOS 18 به دلخواه خود تنظیم کنید. آنها همچنین یک دکمه روشنایی خودکار که بسیار درخواست شده بود را در کنار نوار لغزنده روشنایی اضافه کرده‌اند.

منوی جدید برنامه ها

همچنین منو جدیدی برای برنامه وجود دارد که می‌توانید برنامه‌ها را در بالای آن پین کنید تا سریعتر آنها را پیدا نمایید. اگر می‌خواهید تجربه سازمان‌دهی‌تری داشته باشید، می‌توانید به Smart Drawer بروید که به طور خودکار برنامه‌ها را در دسته‌های مختلف مرتب می‌کند. این بخش خیلی مشابه iOS شده است.

برای توصیف بهتر می‌توانید نگاهی به تصویر زیر داشته باشید.

ویجت‌ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

همچنین در مورد ویجت جدید تایمر شمارش معکوس صحبت کرد که می‌تواند برای پیگیری رویدادها در آن‌ِ واحد مفید باشد. حالا شما می‌توانید ویجت‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا تجربه‌ای مشترک داشته باشید. حتی قبل از اشتراک گذاری می‌توانید استیکر به آن اضافه کنید.

نرم افزار گالری جدید

در ادامه، ما اولین نگاه خود را به برنامه جدید Nothing Gallery داشتیم. بخشی که به کاهش 25 درصدی زمان پردازش می‌انجامد. این برنامه همچنین لحظات کلیدی شما را پایش می کند، آنها را با کمک هوش مصنوعی تشخیص می دهد و برای شما آن‌ها را نمایش می‌دهد.

هوش مصنوعی در Nothing OS 3.0

و در نهایت، ناتینگ در مورد ویژگی‌های بیشتری مانند ارتقاء هوش مصنوعی و Super Resolutionا صحبت کردند. این ویژگی مشابه قابلیت Zoom to Enhance پیکسل 9 است که از هوش مصنوعی برای افزایش جزئیات تصویر هنگام بزرگ‌نمایی استفاده می‌کند. تولید تصویر با هوش مصنوعی نیز در حال توسعه است، چیزی مشابه Pixel Studio.

آپدیت اندروید ۱۵ ناتینگ با Nothing OS 3.0 چه زمانی عرضه می‌شود؟

نسخه بتا عمومی آپدیت Nothing OS 3.0 ماه آینده و نسخه نهایی ماه بعد آن عرضه می‌شود. در نتیجه می‌توان انتظار داشت که اواخر پاییز یا اوایل زمستان این آپدیت به محصولات واجد شرایط برند ناتینگ اضافه شود.

نظر شما درباره این به روزرسانی ناتینگ چیست؟

نوشته رابط کاربری Nothing OS 3.0 به عنوان آپدیت اندروید ۱۵ ناتینگ رسما معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.