آنباکسینگ ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس شیائومی را پیش از معرفی رسمی ببینید

سری Redmi Note 14 Pro شیائومی پنجم مهرماه یعنی پنج‌شنبه همین هفته رسما و در چین رونمایی خواهند شد. این خانواده شامل ۲ عضو خواهد بود که امروز ما تصاویر واقعی از جعبه‌گشایی مدل پلاس را برای شما منتشر می‌کنیم. بله، شما همین حالا می‌توانید آنباکسینگ ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس شیائومی را پیش از معرفی رسمی ببینید.

آنباکسینگ ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس شیائومی

رنگ خاص Redmi Note 14 Pro Plus مشابه رنگ ترنجی بوده و این شرکت آن را “سبز ستاره شنی” می‌نامد. طراحی کلی دستگاه متفاوت با ترند روز است که به نظر من بد هم نیست. در حقیقت قاب پشتی دولبه خمیده و فریم فلزی که دیگر تخت نیست، انتخاب بهتری نسبت به محصولات کاملا تخت این روزهاست.

قاب پشت گوشی دارای بافت درخشان در زیر نور است. این قاب از شیشه گوریلا گلس خمیده ساخته شده که گفته می شود ۲ برابر قوی تر از نسل قبلی است. جزیره دوربین با فلز صیقلی مزین شده و بافت خاصی به آن می‌بخشد.

شیائومی ردمی +Note 14 Pro دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی 1.5K OLED با شیشه محافظ Gorilla Glass Victus 2 خواهد بود. در حالی که حاشیه پایینی کمی ضخیم به نظر می‌رسد، لبه‌های بالا و کناری باریک هستند.

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس با یک باتری 6200 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد و از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی می کند. در تصویر زیر می‌بینید که این شارژ به همراه یک قاب سیلیکونی مشکی به رایگان درون جعبه عرضه می‌شود.

ابعاد این گوشی 162.53 در 74.67 در 9.36 میلی‌متر (بدون در نظر گرفتن ماژول دوربین) و وزن آن 212 گرم است.

تصاویر همچنین نشان می‌دهند که دوربین سه‌گانه ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس به رهبری دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS پیش‌بینی شده است.

بلندگوهای دوگانه استیور، فرستنده مادون قرمز و اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش از دیگر مشخصات آن است. این برند قبلاً تأیید کرده که تا سطح IP69 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب را ارائه می دهد.

بر اساس گزارش‌ها، این دستگاه ممکن است به تراشه مدیاتک Dimensity 7350 مجهز شود.

تراشه مدیاتک Dimensity 7350 با معماری ۴ نانومتری و هسته‌های Armv9 برای CPU معرفی شد

نظر شما درباره این بسته بندی برای ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس شیائومی چیست؟

نوشته آنباکسینگ ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس شیائومی را پیش از معرفی رسمی ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.