God of War Ragnarok به استیم آمد، اما با شرط عجیب آنلاین بودن!

بازی محبوب God of War Ragnarok که مدت‌ها منتظرش بودیم، سرانجام به پلتفرم استیم راه یافت. اما این اتفاق با یک شرط عجیب همراه شده است؛ الزام به داشتن حساب کاربری پلی‌ استیشن نتورک حتی برای اجرای آفلاین بازی!

این تصمیم سونی با واکنش‌های منفی بسیاری از سوی گیمرها روبرو شده است. بسیاری از کاربران از اینکه برای اجرای یک بازی تک‌نفره مجبور به اتصال به اینترنت هستند، ابراز نارضایتی کرده‌اند. به خصوص کاربران کنسول‌های دستی مانند استیم دک که اغلب به اینترنت دسترسی ندارند، از این تصمیم بسیار ناراضی هستند.

در حالی که بازی‌های چندنفره مانند Helldivers 2 که نیاز به اتصال آنلاین دارند، تا حدودی قابل توجیه هستند، اما الزام به آنلاین بودن برای یک بازی تک‌نفره مانند God of War Ragnarok کاملا بی منطق به نظر می‌رسد.

علت این تصمیم سونی هنوز مشخص نیست. برخی معتقدند که این شرکت قصد دارد با این روش کاربران را به استفاده از سرویس‌های آنلاین خود تشویق کند.

با این حال، با توجه به واکنش‌های منفی کاربران، انتظار می‌رود که سونی در آینده نزدیک تصمیم خود را در این مورد تجدید نظر کند.

نسخه کامپیوتر God of War Ragnarok از نظر فنی بسیار خوب بهینه سازی شده است و از نظر محتوا نیز هیچ تفاوتی با نسخه کنسولی ندارد.

در مجموع، این تصمیم سونی یک لکه سیاه بر روی انتشار موفق God of War Ragnarok بر روی پلتفرم PC است.

نوشته God of War Ragnarok به استیم آمد، اما با شرط عجیب آنلاین بودن! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.