آپدیت One UI 6.1.1 برای گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

شرکت سامسونگ از روز دوشنبه گذشته انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برای گوشی‌های سری گلکسی S23، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را آغاز کرد. روز گذشته برند کره‌ای این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های نسل قبلی مدل‌های فوق و تعدادی از تبلت‌های قدیمی‌تر خود ارائه کرد.

این دستگاه‌ها شامل سری گلکسی S22، گلکسی زد فولد 4، گلکسی زد فلیپ 4 و تبلت‌های سری گلکسی تب S8 هستند. این‌بار نیز مطابق روال معمول، انتشار به‌روزرسانی ابتدا در کشور زادگاه سامسونگ یعنی کره‌جنوبی آغاز شده است.

آپدیت عرضه شده برای خانواده گلکسی S22 دارای فریم‌ور با شماره ورژن S90xNKSU5EXH7 بوده و از حجم بالغ بر 2.8 گیگابایتی برخوردار است. نرم‌افزارهای منتشر شده برای گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 به‌ترتیب دارای فریم‌ور با شماره ورژن F936NKSU4GXH7 و F721NKSU4GXH7 هستند.

به‌روزرسانی ارائه شده برای گلکسی تب S8، گلکسی تب S8 پلاس و گلکسی تب S8 اولترا به‌ترتیب از فریم‌ور با شماره ورژن X800XXU8CXHB، X700XXU8CXHB و X900XXU8CXHB استفاده می‌کند. بعلاوه این به‌روزرسانی، پچ امنیتی تمامی دستگاه‌ها را به سپتامبر سال 2024 ارتقاء می‌دهد.

مهم‌تر از همه اینکه به‌روزرسانی One UI 6.1.1 تمامی ویژگی‌های هوش مصنوعی ارائه شده در گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را در خود جای داده است. اکنون با آغاز انتشار به‌روزرسانی جدید انتظار می‌رود که طی روزهای آینده شاهد گسترش سریع آن در سراسر جهان باشیم.

نوشته آپدیت One UI 6.1.1 برای گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.