اقامتی رویایی در بهترین هتل های ایران

اقامت در هتلی لوکس و لاکچری شاید هزینه زیادی داشته باشد، اما تجربه‌ای خاص و متفاوت است که به یک ‌بار امتحان‌کردن می‌ارزد. خدمات ارائه‌شده در هتل های لوکس، متفاوت با دیگر هتل ها هستند و امکانات آن‌ها را در کمتر هتلی می‌توان تجربه کرد. برای اقامت در هتل های لوکس، نیازی به سفرهای خارجی نیست و در داخل ایران هم می‌توانید از خدمات چنین هتل هایی استفاده کنید که ازجمله آن‌ها می‌توان هتل هما شیراز را مثال زد. در ادامه این مطلب، با بهترین و لوکس‌ترین هتل های ایران که برای یک بار هم که شده باید آن‌ها را امتحان کنید، آشنا خواهید شد.

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش یکی از هتل های جدید جزیره کیش است که فعالیت خود را در سال 1398 آغاز کرد و از ابتدا به‌عنوان هتلی لوکس و مدرن در میان مسافران معرفی شد. این هتل زیبا و باشکوه که 5 ستاره هم دارد، بیش از هر چیز به‌دلیل معماری منحصربه‌فرد و دکوراسیون داخلی چشم‌نواز خود شهرت دارد. خدمات این هتل در بهترین سطح کیفی قرار دارند و امکانات آن به‌حدی زیاد است که حتی درصورت خارج‌نشدن از هتل نیز سفری به‌یادماندنی برای شما رقم خواهد خورد.

این هتل در 15 طبقه ساخته شده و دارای 267 واحد اقامتی شامل اتاق‌های دو، سه و چهارتخته و سوئیت‌های لوکس و لاکچری است که مجهز به امکانات موردنیاز مسافران هستند. این هتل به‌دلیل چشم‌انداز روبه‌دریای خلیج‌فارس و دسترسی خوب به مراکز گردشگری و تفریحی مهم جزیره نیز جزو محبوب‌ترین هتل ها برای اقامت محسوب می‌شود.

هتل اسپیناس پالاس

یکی از گران‌ترین و خاص‌ترین هتل های ایران، هتل اسپیناس پالاس تهران است که در سال 1394 به بهره‌برداری رسیده و سال‌ها است میزبان گردشگران و مسافران ثروتمندی است که از شهرهای مختلف ایران و دیگر کشورها به تهران سفر می‌کنند. امکانات و خدمات این هتل فوق‌العاده بوده و با خدمات ارائه‌شده در هتل های لوکس اروپایی برابری می‌کنند. موقعیت مکانی خوب و دسترسی مناسب به نقاط مختلف و مهم شهر تهران، ازجمله مزایای اقامت در این هتل است.

این هتل دارای اتاق‌هایی دل‌باز است که با لوکس‌ترین لوازم مجهز شده‌اند. رستوران‌های مجلل، مجموعه آبی و خدمات ویژه اسپا، تالار و سالن‌های ویژه همایش و کنفرانس، از دیگر امتیازات این هتل نسبت به دیگر هتل های شهر تهران هستند. این هتل علاوه‌بر میزبانی از مهمانان در مدت اقامت در شهر تهران، محل برگزاری مراسم عروسی نیز هست و امکان برگزاری باشکوه‌ترین مراسم‌ها در آن وجود دارد. این هتل هم مانند هتل پانوراما کیش جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود.

هتل هما شیراز

از دیگر هتل های لوکس و شیک ایران که در شهر شیراز قرار دارد، می‌توان به هتل هما شیراز اشاره کرد. این هتل که جزو هتل های قدیمی ایران نیز محسوب می‌شود، در سال 1351 افتتاح شده و در سال 1395 تحت بازسازی قرار گرفته است. معماری زیبا و مجلل این هتل اولین چیزی است که توجهات را به خود جلب می‌کند. فضای داخلی این هتل بسیار زیبا طراحی شده و برای اجرای آن از تجربه بهترین معماران استفاده شده است.

این هتل 8طبقه، 232 واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک و دوتخته و سوئیتی جنرال دارد که تمامی آن‌ها دارای بهترین امکانات هستند. این هتل به‌واسطه قرارگیری در خیابان مشکین‌فام، دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر شیراز داشته و با اقامت در آن فاصله چندانی تا باغ ارم، باغ جهان‌نما، آرامگاه حافظ و سعدی و پل صفا نخواهید داشت.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یکی دیگر از هتل های خوب ایران است. این هتل هم مانند هتل بین المللی کیش، هتل پانوراما، هتل اسپیناس و …، در لیست هتل های 5 ستاره قرار دارد و با اقامت در آن می‌توان از امکانات و خدمات عالی در سطح بین‌الملل بهره‌مند شد. این هتل که در مجاورت حرم امام‌رضا قرار دارد، در 25 طبقه ساخته شده و جزو مرتفع‌ترین و خاص‌ترین هتل های ایران محسوب می‌شود.

معماری داخلی و خارجی این هتل بسیار جذاب است و در کنار امکانات متعددی که برای مسافران دارد، از فضایی لوکس و دیدنی نیز برخوردار است. رستوران‌های مجلل این هتل امکان سرو غذا در فضایی شاهانه را برای شما فراهم می‌کنند؛ همچنین، در این هتل انواع امکانات تفریحی و رفاهی نیز برای مسافران وجود دارند.

هتل بین المللی کیش

یکی دیگر از هتل های نوساز و لوکس در جزیره زیبای کیش، هتل بین المللی است که در سال 1396 افتتاح شد. هتل بین المللی کیش در 13 طبقه بنا شده و دارای 342 واحد اقامتی است. این هتل که در لیست هتل های 5 ستاره قرار دارد، دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است و با انتخاب آن می‌توانید اقامتی رویایی را در یکی از بهترین هتل های ایران تجربه کنید.

طبق تجربه مسافران این هتل، علاوه‌بر ارائه امکانات خوب و خدمات در سطح کیفی عالی، جزو هتل های اقتصادی کیش هم محسوب می‌شود. دسترسی به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری مهم جزیره مانند صخره خرچنگ‌ها، استادیوم والیبال ساحلی، بازارچه حافظ و …، ازجمله مزایای اقامت در هتل بین المللی کیش هستند.

اقامت در رویایی‌ترین هتل ها را با فلای تودی تجربه کنید

بهترین هتل های ایران با ارائه امکانات عالی و خدمات مناسب، فرصت اقامتی رویایی را برای مسافران فراهم می‌کنند. این هتل ها که انواع مختلفی داشته و در تمام شهرهای کشور قرار دارند مواردی مانند هتل پانوراما کیش، هتل بین المللی کیش، هتل درویشی مشهد و … را شامل می‌شوند که علاوه‌بر امکانات خوب، فضایی لوکس و لاکچری هم دارند. جهت رزرو این هتل ها می‌توانید ازطریق سیستم رزرواسیون هتل فلای تودی اقدام کنید. لیست کامل هتل های لوکس ایران در فلای تودی قرار دارد و در عرض چند دقیقه می‌توانید در آن اقدام به رزرو اتاق کنید.

نوشته اقامتی رویایی در بهترین هتل های ایران اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.