مشخصات گوشی تاشو Infinix Zero Flip پیش از رونمایی لو رفت

اینفینیکس زیرو فلیپ به‌زودی برای عرضه در بازار های جهانی معرفی خواهد شد. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند تاشو تا پایان ماه جاری میلادی رونمایی می‌شود. یک فروشنده پاکستانی تصویری را از این دستگاه به اشتراک گذاشته که طراحی آن را نشان می‌دهد. یک فروشگاه ویتنامی نیز مشخصات کامل Infinix Zero Flip را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

مشخصات Infinix Zero Flip 5G فاش شد: تراشه مدیاتک و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که Infinix Zero Flip 5G دارای یک صفحه نمایش اصلی تاشو ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. نمایشگر کاور این گوشی اندازه ۳.۶۴ اینچی داشته و از نوع AMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. صفحه نمایش بیرونی توسط شیشه گوریلا گلس محافظت می‌شود.

Infinix Zero Flip 5G

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۲۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Infinix Zero Flip 5G را بر عهده خواهد داشت. این دستگاه به رم LPDDR4X و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 مجهز می‌شود. باتری این تلفن هوشمند تاشو ظرفیت ۴,۵۹۰ میلی‌آمپری داشته و توسط یک آداپتور ۷۰ واتی شارژ می‌شود. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این گوشی هوشمند در یک پیکربندی با ۸ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

دو لنز دوربین در قاب پشتی اینفینیکس زیرو فلیپ دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین ثانویه یک سنسور ۱۰.۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. در قسمت جلویی، شاهد به‌کارگیری دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی هستیم. به‌نظر می‌رسد که دوربین های اصلی و سلفی این تلفن هوشمند از فیلمبرداری 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند.

اینفینیکس Zero Flip 5G دارای اسپیکر های استریو، میکروفون های دوگانه با کیفیت بالا و برخورداری از گواهینامه های DTS، Hi-Res Audio و TUV است. این تلفن هوشمند تاشو از شبکه 5G، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۳ و NFC پشتیبانی کرده و دارای درگاه USB Type-C است. این دستگاه برای امنیت بیشتر به سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور مجهز شده؛ و به‌طور پیش‌فرض با برخورداری از اندروید ۱۴ و رابط کاربری XOS 14.5 به دست کاربران خواهد رسید. اینفینیکس زیرو فلیپ در دو رنگ مشکی و صورتی قابل‌تهیه خواهد بود.

گوشی های Infinix Zero 40 5G و Zero 40 4G با دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شدند

نظر شما چیست؟

نوشته مشخصات گوشی تاشو Infinix Zero Flip پیش از رونمایی لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.