تصویر واقعی گلکسی M55s سامسونگ لو رفت + مشخصات کلیدی

چندی پیش، گلکسی M55 در کشور هند با قیمت پایه معادل ۳۲۰ دلار معرفی شد. گزارش ها نشان می‌دهند که سامسونگ در حال کار بر روی نسخه جدیدی از این گوشی با نام Galaxy M55s است. هم‌اکنون، یک افشاگر اطلاعات به نام Mukul Sharma، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X، تصویر واقعی و مشخصات کلیدی گلکسی M55s سامسونگ را به اشتراک گذاشته است.

گلکسی M55s سامسونگ با طراحی خاص و تراشه اسنپدراگون در راه است

گلکسی M55s دارای طراحی جدیدی به نام «Fusion design» است. با نگاهی دقیق‌تر متوجه می‌شویم که قاب پشتی دارای طراحی سه قسمتی است.

یک قسمت مات در سمت راست، یک قسمت براق در وسط و یک بخش نواردار که از زیر ناحیه ماژول دوربین تا حدود دو سوم قاب پشتی امتداد دارد. تصویر واقعی این گوشی نشان می‌دهد که گلکسی M55s سامسونگ در رنگ های آبی و مشکی به دست کاربران خواهد رسید.

Galaxy M55s

انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده سامسونگ دارای یک صفحه نمایش sAMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را بر عهده خواهد داشت.

سامسونگ Galaxy M55s به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز می‌شود و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق اطلاعات فاش شده قبلی، این دستگاه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی کند.

Galaxy M55s

برای دوربین سلفی گلکسی M55s، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. در قاب پشتی این تلفن هوشمند شاهد قرارگیری سه لنز دوربین هستیم. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند بوده و به لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز شده است. دوربین فوق‌عریض و ماکرو نیز از سنسور های ۸ و ۲ مگاپیکسلی برخوردارند.

سامسونگ Galaxy M55s حدوداً قیمتی معادل ۲۳۸ دلار خواهد داشت

مشخصات مذکور، مشابه Galaxy M55 به‌نظر می‌رسد. بنابراین، مشخص نیست که به‌جز طراحی متفاوت، چه چیزی M55s را از M55 متمایز خواهد کرد. در نهایت انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده سامسونگ با قیمتی در حدود ۲۰,۰۰۰ روپیه (معادل ۲۳۸ دلار) به دست کاربران برسد.

گلکسی M55 سامسونگ با تراشه Snapdragon 7 Gen 1 رسما معرفی شد: از ۵۴۰ دلار

نظر شما درباره Galaxy M55s سامسونگ چیست؟

نوشته تصویر واقعی گلکسی M55s سامسونگ لو رفت + مشخصات کلیدی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.