قابلیت Circle to Search برای سری شیائومی 14T ارائه می‌شود

در یک همکاری بسیار نزدیک بین گوگل و سامسونگ، ویژگی Circle to Search که در حقیقت یک میان‌بر برای استفاده از سرویس گوگل لنز محسوب می‌شود؛ فقط در انحصار بعضی از محصولات گوگل و سامسونگ قرار داشت. به نظر می‌رسد که به زودی این انحصار خواهد شکست. در گزارشی غیررسمی آمده که قابلیت Circle to Search برای سری شیائومی 14T ارائه می‌شود.

قابلیت Circle to Search شیائومی 14T

قابلیت Circle to Search زمستان سال گذشته و با سری Galaxy S24 سامسونگ عرضه شد. پس از آن گوگل این ویژگی را برای پیکسل‌های خود نیز منتشر کرد. به نظر می‌رسد که به زودی انحصار برداشته شده است، چرا که گوشی‌های تاشو جدید تکنو هم این قابلیت را داشتند و محصولات جدید شیائومی نیز به آن مجهز خواهند شد.

طبق تصاویر تبلیغاتی فاش شده، Xiaomi 14T و 14T Pro که ۵ مهر ۱۴۰۳ معرفی خواهند شد؛ هر دو به صورت پیش‌فرض با ویژگی Circle to Search عرضه می‌شوند.

در واقع، این بخش مهمی از تلاش‌های بازاریابی شیائومی برای این دستگاه‌ها خواهد بود. ویژگی مذکور همراه با سایر ویژگی‌های هوش مصنوعی مبتنی بر Google Gemini مانند AI Notes، AI Interpreter، AI Subtitles و AI Voice Recorder همراه خواهد بود.

تصاویر فاش شده همچنین این واقعیت را تایید می کنند که 14T از تراشه مدیاتک Dimensity 8300-Ultra، همراه با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه قابل ارتقا استفاده می کند. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 67 واتی است که در عرض 45 دقیقه از صفر به 100 درصد می رسد.

سیستم دوربین‌های پشتی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر تصویر IMX906 سونی، یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. روی بخش جلویی یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد.

انتظار می‌رود که شیائومی 14T Pro فقط در بخش تراشه با مدل پایه متفاوت باشد و اینجا ما تراشه مدیاتک Dimensity 9300 Plus را خواهیم دید. همچنین شاید کمی در سرعت شارژ برتری داشته باشد.

هر دو دستگاه باید صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با رزلوشن 1120×2712 پیکسلی را ارائه کنند که رفرش‌ریت 144 هرتز دارد. گواهی IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و اندروید 14 با HyperOS از دیگر مشخصات این محصولات خواهند بود.

نظر شما چیست؟ داشتن ویژگی Circle To Search برای شما می‌تواند وسوسه خرید باشد؟

نوشته قابلیت Circle to Search برای سری شیائومی 14T ارائه می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.